זוהר ציזנר ז"ל צילום באדיבות המשפחה
זוהר ציזנר ז"ל צילום באדיבות המשפחה

"נלווה את זוהר בדרכה האחרונה בעולם הזה". נקבע מועד הלווייתה של התינוקת זוהר ציזנר

במודעת האבל המצמררת שפרסמה המשפחה נכתב: "עצובים וכואבים אנו נפרדנים מבתנו, אחותנו ונכדתנו האהובה, שהביאה אור לחיינו, זוהר ז"ל"

פורסם בתאריך: 21.10.19 18:00

עדכון אחרון: 21.10.19 18:45

התינוקת זוהר ציזנר בת השנה, שמתה מדום לב במהלך טיסה לארץ עם משפחתה מחופשה בתאילנד, תובא למנוחות מחר (שלישי) בעשר בבוקר בבית העלמין כפר נחמן. האם, עדי, פרסמה את פרטי ההלוויה והשבעה בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "מחר נלווה את זוהר בדרכה האחרונה בעולם הזה".

במודעה נכתב: "עצובים וכואבים אנו נפרדים מבתנו, אחותנו ונכדתנו האהובה, שהביאה אור לחיינו, זוהר ז"ל"

מותה הטראגי של התינוקת בת השנה, זוהר ציזנר, מדום לב, במהלך טיסה של המשפחה לארץ בדרך חזרה מחופשה משפחתי בתאילנד, נגע באנשים רבים. מאז היוודע דבר המוות הטראגי מקבלים הוריה של זוהר ז"ל, עדי ודודו, הודעות תמיכה רבות ורבים מביעים השתתפות בצערם והזדהות עם כאבם הגדול.

לקריאה על הטרגדיה ועל הודעות התמיכה בהורים כנסו כאן.

במוצאי שבת, פרסמו ההורים את ההודעה הבאה: "בחזרה מחופשה משפחתית בתאילנד בדרך לעצירת ביניים במוסקבה, האם שמה לב למצוקה נשימתית של זוהר בת השנה. התבצעו ניסיונות החייאה על ידי נוסעים עם ניסיון ורקע רפואי. צוות המטוס החליט להנחית את המטוס בנחיתת חירום בעיר קאזאן שברוסיה על מנת לאפשר לצוות רפואי מן הקרקע לסייע בנסיונות ההחייאה, לצערנו העמוק ללא הצלחה וצוות הקרקע קבע את מותה. המשפחה קיבלה סיוע מיטבי מהקונסוליה, ממשרד החוץ הישראלי, מנציג הקהילה המקומית וכן מחברת הביטוח. המשפחה כרגע עסוקה בהבאת זוהר האהובה לקבורה בארץ.
זוהר היתה ילדה קסומה שהביאה הרבה אור ואהבה לחיינו, לצערנו העמוק המסע המשותף שלנו הסתיים בפתאומיות ואנחנו אבלים וכואבים על כך מאוד. אנו מודים לכל האנשים שמחזקים אותנו בשעתנו הקשה ויחד עם זאת אנו מבקשים בימים אלה לאפשר לנו להתאבל בפרטיות".

זוהר ז"ל סבלה מתסמונת נדירה. לפי מה שכתבה האם, ידוע על רק חמישה מיקרים כאלה בעולם. באוגוסט השנה פרסמה האם פוסט מרגש בפייסבוק ובו כתבה על כך: "זוהר, יש לך מוטציה גנטית נדירה (זה על רגל אחת). כרגע ממה שאנחנו יודעים רשומים 5 מקרים כמוך בעולם, ואין בכלל מחקרים בתחום הזה, וזו תסמונת מאוד נדירה. אבל אני בוחרת להסתכל על חצי הכוס המלאה של הסיפור הזה, בעיקר לאור ההתקדמות היפה שלך בחודשים האחרונים, ולהאמין שזה מצויין שאין שום מידע על מה שיש לך. למה? כי את זו שתכתבי בעצמך את המחקר שלך, ואת זו שתחליטי כמה ניתן להשיג, ולאן אפשר להגיע עם התמדה ונחישות כמו אלו שמאפיינים אותך כבר עכשיו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר