צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

העירייה תפצה את תושבת העיר בעשרות אלפי שקלים לאחר שענף פגע ברכבה

התושבת טענה כי התריעה בעבר בפני העירייה על העץ שמתחתיו הייתה מחנה את רכבה. ביום חורפי וסוער במיוחד, ענף נפל מהעץ וגרם לרכב לנזק רב. טענתה של העירייה לכוח עליון נדחתה

פורסם בתאריך: 24.10.19 18:47

בית משפט השלום בכפר סבא גזר לאחרונה על עיריית רעננה לשלם סכום של 23,400 שקלים לתושבת העיר, זאת לאחר שענף שהתנתק מעץ, פגע במכוניתה וגרם לה לנזק רב.

האירוע התרחש בתחילת השנה שעברה, כאשר רכבה של תושבת העיר חנה מתחת לעץ גדול בעיר. בשל תנאי מזג האוויר החורפי והסוער ששררו באותו היום, אחד מהענפים הכבדים התנתק מהעץ וקרס על רכבה של התובעת. בעקבות כך, נזק רב נגרם לרכב.

תושבת העיר טענה בפני בית המשפט, כי התריעה על מצבו הרעוע של העץ בעבר בפני העירייה, כאשר פנתה לאחראי הגינון באזור מגוריה. למרות זאת, טענה התושבת כי העירייה לא עשתה דבר כדי למנוע את קריסתו של הענף. העירייה מנגד, טענה כי מדובר בנזק שנגרם כתוצאה מהסופה, מחמת כוח עליון, שאין לה שליטה עליו, אך למרות זאת, הציעה לתושבת פיצוי של 20 אלף שקלים, אותו דחתה.

כאמור, בית המשפט החליט לקבל באופן חלקי את תביעתה של התושבת, שביקשה פיצוי כספי של 33,500 שקלים, ולהעניק לה רק חלק מהסכום, 23,400 שקלים.

תגובת עיריית רעננה תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר