אורה שני יו"ר סניף האגודה למלחמה בסרטן ברעננה
אורה שני יו"ר סניף האגודה למלחמה בסרטן ברעננה

מאות תלמידים השתתפו היום ברעננה במבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן

המבצע, שנערך בפעם ה-59, מהווה מקור מימון חיוני לפעילות האגודה למלחמה בסרטן. מנהלת סניף האגודה ברעננה: "אני מקווה מאוד שנצליח להתרים מאה אלף שקלים ברעננה. כל שקל עוזר"

פורסם בתאריך: 28.10.19 15:24

מאות תלמידים ברעננה השתתפו היום (שני) החל מהשעה 16:00 במבצע "הקש בדלת" של ה-"אגודה למלחמה בסרטן". המבצע, שנערך בפעם ה-59, מהווה מקור מימון חיוני לפעילויות האגודה, שמתקיימת מתרומות הציבור. האגודה פועלת רבות למען רווחת חולי הסרטן, ולקידום המחקר למלחמה במחלה ודרכי המניעה.

"הילדים כבר מצוידים בכל פנקסי התרומות", אומרת אורה שני טרם המבצע, מנהלת סניף ה-"אגודה למלחמה בסרטן" ברעננה, "החל משעה 16:00 הם יסתובבו ברעננה ויתרימו תושבים. אנחנו בסביבות חמש, חמש וחצי כבר מחכים להם לקבל את הכספים. במקביל, במשך כל היום, יש גם צוותים בקניון רננים שמעודדים תושבים לתרום. במבצע הנוכחי צפויים להשתתף כשש מאות תלמידים מבתי הספר רימון, אלון, אוסטרובסקי, מיתרים ואמי"ת".

שני אף מוסיפה כי היעד לתרומות השנה עומד על 100 אלף שקלים, כאשר התרומה הראשונה הוענקה לפני מספר ימים מעיריית רעננה, על סך חמשת אלפים שקלים. "בשנה שעברה הגענו לשבעים אלף שקלים בתרומות", אומרת, "אני מאוד מקווה שנגיע למאה אלף שקלים. המטרות של האגודה הן מאוד נעלות. אני מביאה אישית ברעננה לאנשים שנמצאים בבתי חולים וחולים במחלה, צ'קים בהתאם למצב הרפואי שלהם כדי לסייע להם".

יש לך משהו לומר לתושבים?

"תושבים יקרים, אנא, עזרו לנו לנצח את הסרטן ולפתח את המחקר שהוא כל כך חשוב. תרמו בעין יפה ויד רחבה, וקבלו את התלמידים בלב פתוח".

ניתן לתרום לאגודה למלחמה בסרטן באמצעות כרטיס אשראי באופן מאובטח כאן, או בשיחת טלפון חינם במספר 1-800-35-46-46

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר