נבחרי המועצה. צילומים תומר נויברג, אומני מוזה, יהודית הופמן, תמר מלין, יאיר גרזון, פרטי, שלומי מזרחי, נתנאל חדאד, ירון גרזון, לירן שמש, רפאל בן משה, עזרא לוי, איציק קנטי, יהדוית הופמן
נבחרי המועצה. צילומים תומר נויברג, אומני מוזה, יהודית הופמן, תמר מלין, יאיר גרזון, פרטי, שלומי מזרחי, נתנאל חדאד, ירון גרזון, לירן שמש, רפאל בן משה, עזרא לוי, איציק קנטי, יהדוית הופמן

סיכומים והבטחות: השנה הראשונה של חברי המועצה ברעננה

חברי מועצה מספרים מה הם עשו בשביל העיר והתושבים בשנה הראשונה של הקדנציה, ומה הם מבטיחים לעשות בשנה השנייה. ויש כאלה שהעדיפו לא לספר

פורסם בתאריך: 1.11.19 10:49

“השתדלתי לקדם נושאים החשובים לעיר וקרובים לליבי”

אנה פוזמנטיר, סיעת חיים ברעננה

אנה פוזמנטיר

אנה פוזמנטיר

מה עשיתי בשנה הראשונה: “כחברת מועצת העיר ויו”ר מועצת הנשים השתדלתי לקדם נושאים החשובים לעיר וקרובים לליבי. במסגרת העשייה שלי לטובת נשות העיר, פעלתי לטובת אירוע מושקע ליום האישה הבינ”ל, השקת קורס חינם להגנה עצמית, שיתוף פעולה בערב התרמה לפרויקט “קו ליטל”, הקמת פרויקט לליווי וייעוץ מקוון לנשים המתמודדות עם סרטן השד, פתיחת קבוצת תמיכה לנשים המחלימות ממחלת הסרטן השד, סדנה לבריאות ומיניות לגיל השלישי בשיתוף עם מרכז לסיוע, השקת קורס ראשון להכרת המחשב, קיום מפגש הרצאה למשפחות המתמודדות עם לידת ילד/ה עם צרכים מיוחדים כאשר היעד הוא הקמת קבוצת תמיכה בנושא, קיום ערב מיוחד לציון יום המאבק הבינ”ל באלימות נגד נשים, הקמת קבוצת ליווי ותמיכה למשפחות אחרי הלידה וכמובן שמירה על קשר שוטף עם נשים בעיר המעוניינות להציע, להתנדב ולתרום מניסיונן. הייתי חברה פעילה בתשע ועדות שונות במועצת העיר. במסגרת פעילותי כחברת מועצה הגשתי 2 שאילתות לראש העיר בנושאי ביטול הנחות למשפחות חד הוריות ויחידניות וחיסכון יום העצמאות ועלות אירועי הקיץ החינמיים בעיר, בעקבות הגשת השאילתות הוחזרו חלקית ההנחות ואני הודחתי מוועדת הביקורת”.

מה אעשה בשנה השנייה: “לקראת שנת הפעילות הבאה אסיק מסקנות לגבי פעילותי במועצת העיר ואפעל בהתאם”.

“השנה אני מתכוונת לפעול להקמת פעוטונים עירוניים”

רונית וינטראוב, סיעת מרצ

רונית וינטראובצילום תומר נויברג

רונית וינטראוב
צילום תומר נויברג

מה עשיתי בשנה הראשונה: “בשנה האחרונה אני מובילה את סיעת מרצ שפועלת כסיעת האופוזיציה היחידה ברעננה, ואנו מצויים במאבקים רבים על אופיה ועתידה של העיר. בימים אלה, סיעת מרצ בראשותי, נמצאת בעיצומו של מאבק ליישום תחבורת פנאי בשבתות וחגים ברעננה. לשם כך, אני מגייסת כלים רלוונטיים מרשויות שכבר החלו בתהליך. לאחר מאבק שסיעת מרצ בראשותי מנהלת כבר כעשור, הצלחנו לעצור בשלב זה את התקדמות תכנית כפר בתיה, תכנית נדל”ן לבנייה מסיבית בשטח המוסד הגובל בפארק רעננה. זהו מאבק עם השלכות אורבניות שישפיעו להערכתנו לרעה בפרט על היבטי תחבורה ובמיוחד על מערב העיר. בחודש הגאווה יזמתי מבצע של הצפת העיר בדגלי גאווה על מרפסות התושבים, כמהלך משלים להצעתה לסדר של ד”ר עדית דיאמנט לתלות דגל גאווה על בנין העירייה, שנדחתה ע”י ראש העיר. בנוסף העמדתי את נסיוני הציבורי העשיר לתהליך בחירת מבקר חדש לעיריית רעננה”.

מה אעשה בשנה השניה: “השנה אני מתכוונת לפעול, כפי שהתחייבתי בבחירות, להקמת פעוטונים עירוניים מגיל לידה עד שלוש. אמשיך במאמץ לסכל התייקרות נוספת בארנונה. מטרתי היא למנוע את ההתייקרות של שנת 2020”.

“אני מקווה שעד סוף הקדנציה, אצליח להקים מוזיאון”

צבי נדב רוסלר, סיעת מרצ

צבי נדב רוסלר

צבי נדב רוסלר

מה עשיתי בשנה הראשונה: “במסגרת פעילותי כחבר מועצה, טיפלתי בעיקר בשלושה דברים שחשובים לי לקדם – האמנים והאומנות ברעננה, קידום האזרחים הותיקים בעיר ובעלי חיים. מתוקף תפקידי כיו”ר ומנהל מוזה אמני רעננה, לאורך כל השנה האחרונה יזמתי פעילות לצד אמנים, תערוכות שונות, וקידמתי שיתוף פעולה בין אמני טירה לרעננה שבא לידי ביטוי בתערוכה משותפת שנמצאת כעת בבית לבנים. אני היחידי מהאופוזיציה שמתפקד כיו”ר של ועדה מלבד ועדת ביקורת, ועדת הגמלאים. יחד עם חברי הוועדה, אנחנו פועלים למען האזרחים הותיקים. דני פיינר, חבר הועדה, יזם תכנית העצמה מקיפה עבור הגיל השלישי, שכרגע נמצאת בדיונים ובקרוב נגיש אותה למועצת העיר. בשנה האחרונה הייתי כתובת לעשרות פניות של תושבים בענייני חתולים וכלבים עזובים או נטושים, ואני בקשר ישיר עם הוטרינר רוני וילדר”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הבאה נקדם את תכנית ההעצמה לגמלאים ונפעל למימושה. אני מקווה שעד סוף הקדנציה, אצליח להקים עמותה שמטרתה היא הקמת מוזיאון ובית אמן ברעננה. יזמתי בזמנו יום אימוץ בפארק רעננה, וזה ירד מהפרק מאז. לכן, אני רוצה להחזיר ולפתוח מחדש את פרויקט שבתות האימוץ בפארק רעננה, כי זה חסר. כרגע זה מתקיים בכפר סבא, זה טוב מאוד, אבל יש לנו גם כלבים משלנו ברעננה, ויש פעילים נהדרים בתחום מהעיר שנותנים את נפשם”.

“לשנה הקרובה אני לוקחת על עצמי להמשיך ולייצג את הזכויות של הרוב החופשי בעיר”

דבי סלוצקי, סיעת מרצ

דבי סלוצקי

דבי סלוצקי

מה עשיתי בשנה הראשונה: “בקדנציה הנוכחית סיעת מרצ בחרה להיות אופוזיציה לראש העיר. בתור חברת מועצה, כיהנתי בשנה האחרונה כחברה בוועדות עירוניות שונות – ועדת מכרזים, ועדת כספים והועדה לרישוי עסקים. בנוסף, אני משמשת כיו”ר ועדת הביקורת, תפקיד ששמור לראש הסיעה הגדולה ביותר באופוזיציה. זאת כהבעת אימון אישי של ראש הסיעה רונית וינטראוב. כמובן שאני ממשיכה להיות פעילה אופוזיציונרית בהרבה נושאים, בעיקר אלה שקשורים לטוהר המידות והשמירה על הקופה הציבורית. באופן טבעי, הנני כתובת לפניות של תושבים בנושאים רבים ומגוונים החל מהקצאת משאבים לארגוני העולים, דרך הקמת מגרש הבייסבול ועד פעילות בגינות קהילתיות. נאבקתי במועצת העיר ליישום תנאי המכרז של בית הקפה בפארק רעננה שעל פיהם הזכיין מחויב לתת פתרונות לציבור החילוני שמגיע לפארק בסופי שבוע. בימים אלו מופעל פתרון חלקי, ואני וחברי סיעתי נמשיך במאבק על ליישום פתרון אופטימלי”.

מה אעשה בשנה השנייה: “לשנה הקרובה אני לוקחת על עצמי להמשיך ולייצג את הזכויות של הרוב החופשי בעיר, אשר זכויותיו בכרסום מתמיד ובמיוחד בפעילות שנעשית בבתי ספר ממלכתיים ע”י עמותות שקיבלו הכשר ממשרד החינוך, אך הן פועלות בניגוד או ללא רשות הורי התלמידים”.

“אמשיך לפעול למען תחבורה ציבורית איכותית בעיר”

עדית דיאמנט, סיעת מרצ

עדית דיאמנט מרצ. צילום תומר נויברג

עדית דיאמנט מרצ. צילום תומר נויברג

מה עשיתי בשנה הראשונה: “בקדנציה זו, סיעת מרצ החליטה להיות הכוח המוביל באופוזיציה לראש העיר. וכך לאחר 18 שנים של עשייה נרחבת למען נשים, למען הקהילה הגאה ולקידום תחבורה מקיימת בקואליציה, אני נמצאת עכשיו עם חברי סיעתי במסלול של מאבקים חיוניים על עתיד עירנו. לאחר שראש העיר סירב לבקשתי לתלות דגל גאווה על בניין העירייה, קידמתי ביחד עם חברי הסיעה וסניף מרצ ברעננה, מבצע שיזמה רונית וינטראוב, לתליית דגלי גאווה על מרפסות בעיר. במהלך השנה, קיבלנו פניות מהורים כי ישנם גופים דתיים שפועלים בבתי ספר חילוניים במטרה מוצהרת ללמד תכנים ברוח אמונתם. כעת, אנו בקשר עם ההורים ונדרוש שיכבדו את החינוך שבחרו ההורים המנהלים אורח חיים חילוני, שילדיהם לומדים בזרם הממלכתי”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הקרובה, אמשיך לפעול למען תחבורה ציבורית איכותית בעיר וכן ליישום של עקרון מיתון תנועה-הגבלת מהירות הנסיעה ל-30 קמ”ש ברחובות צרים ובשכונות כמו שכונת נווה זמר. יחד עם חברי הסיעה, אמשיך לשמור על אופיה החופשי של רעננה ונפעל למען הצרכים של הציבור החילוני”.

“אני מקווה להחזיר את העיר ליופי שהיה לה בשנים הקודמות”

אילן כהן, סיעת הליכוד

אילן כהן צילום: תמר מלין

אילן כהן צילום: תמר מלין

מה עשיתי בשנה הראשונה: “בשנה האחרונה הידקתי את הקשר עם ראש העיר. אני זוכר שבהתחלה עוד חשבו שהליכוד לא יהיה בקואליציה, והנה כעת יש לנו שיתוף פעולה בינינו שהוא מעל ומעבר. פעלתי בכל הועדות שאני עומד בראשן – רווחה, ביטחון, איכות הסביבה, שיפור העיר ורישוי עסקים. אני מקדם בועדות אלו את העניינים החשובים ביותר ללא לאות”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הקרובה אני מקווה לקדם, בשיתוף פעולה עם ראש העיר ומנכ”ל העירייה, את כל הוועדות שאני יושב הראש שלהן, בנושאי תקציב, וגם לקדם נושאים כמו הדיור הציבורי לתושבי רעננה. בנושא הזה אני באמת אכנס לעובי הקורה, גם בקרב דיירים קיימים של חברת עמידר וגם דיירים שמנסים לקבל דיור ציבורי ולא מצליחים. בנוסף, בשנה הקרובה אני מקווה כיו”ר ועדת שיפור העיר, לקדם ולשדרג את כל נושא חזות העיר ברעננה, לצד סגן ראש העיר ניר קריסטל, ולהחזיר את העיר ליופי שהיה לה בשנים הקודמות”.

“מבטיח לשמור על מרקם היחסים המצוין בין דתיים וחילוניים”

אלי אלוש, סיעת הרשימה הדתית המאוחדת

עו"ד אלי אלוש. צילום פרטי

מה עשיתי בשנה הראשונה: “לאחר הקמת הקואליציה התמניתי ליו״ר הועדה לרישוי עסקים, ופעלתי יחד עם ראש העיר למען קידום העסקים ובהנגשת השירות לבעלי העסקים ברעננה. בעקבות הדרישה, התחלתי לקיים קבלת קהל לבעלי העסקים בעיר. פעלתי להקמת רפורמת “One Stop Shop”, כדי לרכז את נציגי מחלקות העיריה הנוגעות לרישוי עסקים במקום אחד, ולדאוג לכך שבעלי עסקים לא יצטרכו להתרוצץ בין מחלקות העירייה.פעלתי רבות למען שמירת האינטרסים של הציבור הדתי ברעננה, סייעתי למשל לקהילת בית כנסת ״בית אל״ ברחוב קלאוזנר להמשיך בפעולתם במתחם בית הכנסת. הגשתי הצעה לסדר להקמת ועדה מיוחדת בשיתוף נציגים מהציבור הדתי והחילוני, שתנסח אמנה חדשה שתגבש את עקרונות הסטטוס קוו ברעננה. בצעד יוצא דופן, השבתי את מרבית כספי התרומות שקיבלתי בבחירות האחרונות, 70 אלף מתוך 85 אלף שקלים, כאשר את השאר אשיב בקרוב. בחודש יוני פרשתי מהקואליציה על רקע פריצת הסטטוס קוו וקיום מצעד הגאווה בעיר”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הקרובה, אני מבטיח לעשות כל מאמץ למען ציבור הבוחרים שלנו ולמען תושבי רעננה, וכן לשמור על מרקם היחסים המצוין בין דתיים וחילוניים ברעננה”.

“אני אפעל לקירוב לבבות”

לורן עייאש, סיעת הרשימה הדתית המאוחדת

לורן עייאש. צילום יאיר גרזון

לורן עייאש. צילום יאיר גרזון

מה עשיתי בשנה הראשונה: “אני נציג הקהילה הצרפתית ברעננה. מטבע הדברים כחבר מועצה טרי בקדנציה הראשונה, השקעתי לא מעט זמן ומשאבים בללמוד את המערכת העירונית, פעילות הוועדות, ישיבות המועצה וכל הנלווה לתפקיד חבר המועצה. הקמתי מערך של וועדות בתוך הקהילה הצרפתית לפי תחומי עניין שונים כגון תרבות, תעסוקה ופרויקטים מיוחדים, ואנו יושבים עם ראש העיר באופן רציף כדי לקדם נושאים אלו. הקמתי מנגנון שמסייע לעולים להתמודד ולהתנהל מול הבירוקרטיה העירונית, כגון סיוע בהליכי רישום למוסדות חינוך. סייעתי ופעלתי להקמת מרכז אוצ”ר שמסייע ומקדם צרכים של ילדים ונוער גם בנושאי חינוך וגם בהכנה לצה”ל. אני פעיל רבות בקהילה ומסייע לטפל בפניות של תושבים ואנשי הקהילה מול האגפים השונים בעירייה בכל התחומים. אני מזמין כל תושב ותושבת לפנות אליי תמיד, דלתי פתוחה”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הקרובה, אמשיך לקדם עשייה למען כלל המגזרים בעיר, בחיבור בין אוכלוסיית רעננה לקהילה יוצאת צרפת, ולחזק מיזמים שונים כמו שבוע המוסיקה שזכה להצלחה גדולה ואירועי תרבות נוספים. אני אפעל לקירוב לבבות ואמשיך את שיתוף הפעולה המצוין שיש לנו עם ראש העיר”.

“אני מקווה השנה להקים בית למתנדב ברעננה”

דרורה כהן, סיעת הרשימה הדתית המאוחדת

דרורה כהן

דרורה כהן

מה עשיתי בשנה הראשונה: “אפתח ואומר כי ראשית כל אני מאמינה כי רק בשיתופי פעולה עם האגפים השונים ועם חברי מועצה אחרים צריך, ניתן ואפשר לייעל ולמנף את פעולותינו כאנשי ציבור. כחברת מועצה, פעלתי בשלושה תחומים: לצד מנהלת אגף המיסים, סייעתי למי שנתקל בקשיים מול אגף המיסים והגיע עד לכדי פניות מעורך דין והתראות לפני עיקול, במציאת פתרונות להסדרת חובות כדי לצאת מהמשבר. ניהלתי ‏קשר הדוק עם אגף הרווחה, שבא לידי ביטוי בהפנייה לטיפול משפחתי וקבלת סיוע ותמיכה רגשית, למשפחות במשבר שלא הכירו את גורמי הרווחה בעיר. כמו כן, פעלתי למען עולים חדשים וגיוס מתנדבים והכשרתם כדי להקל את קליטתם של העולים החדשים. לטובת פיתוח תחושת גאוות יחידה בקרב המתנדבים, פועלים כעת במרץ קורסים למתנדבים. פעלתי לטובת קיום אלול חודש ההתנדבות, כאשר בשיתוף פעולה עם ארגוני ההתנדבות בעיר וראש העיר פיתחנו אפליקציה באמצעותה תושבים נרשמו להתנדבות חד פעמית. קידמתי התנדבות במכללת גל, שפועלת להחזיר אנשים למעגל העבודה. תושבים נוספים וחדשים נרשמו להתנדבויות שונות בעיר”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הקרובה, אני, יו”ר הנהגת הורי גני הילדים יואב קופמן וחברת המועצה גלי שחר, נפעל לטובת קיום פעילות בנושא זה”ב בגן. זאת בשיתוף עם המטה לבטיחות בדרכים ועמותת אור ירוק. אני מקווה השנה להקים “בית למתנדב” ברעננה. ישנן עוד תכניות בקנה אך כמו שלימדנו חז”ל, ‘דבר מעט ועשה הרבה’”.

“נתחיל את עבודת התכנון להקמת מרכז פעילות לגיל הרך”

ענבר הוכברג, סיעת לב

ענבר הוכברג. צילום שלומי מזרחי

ענבר הוכברג. צילום שלומי מזרחי

מה עשיתי בשנה הראשונה: “לראשונה ברעננה, הקמנו את המדור לגיל הרך (מגיל לידה ועד גיל 3). זהו צעד ראשון בדרך לשינוי משמעותי עבור קהילת ההורים בעיר, הגננות והפעוטות. זאת בשל העובדה שעד היום לא היה גורם שמתעסק, חושב ודואג לתת מענה לצרכיהם. החלטתי להתמקד במיסוד תחום אחריות זה כדי לחזק את קהילת ההורים בעיר ולהיות אוזן קשבת עבורם. עבודת המדור כבר החלה ותכלול בקרה ומעקב על מסגרות החינוך הפרטיות בעיר בהתאם לחוק הפיקוח החדש שנכנס לתוקף ב- 1.9.19. נושאים משמעותיים נוספים שהמדור יקדם הם הקמת מערך תמיכה מלידה וכן פעילויות יעודיות להורים וילדים בשעות הפנאי במרחב העירוני לאורך כל השנה”.

מה אעשה בשנה השנייה: “מה מצפה לנו בשנה הקרובה? נתחיל את עבודת התכנון להקמת מרכז פעילות לגיל הרך שיקום בעיר ויהיה בית עבור ההורים והפעוטות וישמש כמוקד בילוי, למידה והעשרה חינוכית. נבנה את מאגר הגנים הפרטיים הפועלים בעיר ונפעיל מערך סדנאות, כנסים והרצאות במחירים מסובסדים”.

“נעמיק את פעילויות התרבות לרווחת תושבי העיר”

סגן ראש העיר מיכאל רייזמן, סיעת לב

מיכאל רייזמן

מיכאל רייזמן

מה עשיתי בשנה הראשונה: “בתור מחזיק תיק התרבות, שנת הפעילות החולפת כללה שינויים רבים והרחבה של פעילות התרבות בעיר: אירועי הקיץ שהציעו מגוון רחב של פעילויות והופעות שאלפי תושבי העיר נהנו ממנה, פעילויות מועדוני הגיל השלישי שהתרחבו ב- 10% בהשוואה לשנה שעברה, מרכז הצעירים אשר נפתח ונמצא כעת בהרצה. רק בשבוע שעבר התקיימה מסיבה לסטודנטים בהשתתפות כ- 400 סטודנטים. בנוסף, 40 סטודנטים יקבלו מלגה לשנת הלימודים מלגה משמעותית של 10,000 ש”ח כל אחד. בכל המועדונים הקהילתיים בעיר נפתחה שנת הפעילות כסדרה”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הקרובה, נרחיב בסיעת ‘לב’ ונעמיק את פעילויות התרבות לרווחת תושבי העיר”.

“בשנה האחרונה, תקציב הבטיחות בדרכים בעיר הוגדל לראשונה פי שלושה”

גלי שחר-אפרת, סיעת לב

גלי שחר. קרדיט: נתנאל חדאד

גלי שחר-אפרת. קרדיט: נתנאל חדאד

מה עשיתי בשנה הראשונה: “בשנה האחרונה, תקציב הבטיחות בדרכים בעיר הוגדל לראשונה פי שלושה מהתקציב המקורי. תהליך התכנון של תכנית אסטרטגית מורחבת, הסתיים בהצלחה ובשיתוף פעולה עם גורמים רבים, כמו הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עמותת אור ירוק, משטרת ישראל וכן אגפי העירייה השונים. התכנית כוללת הרחבה ותגבור של פעילויות חינוכיות שונות בכל שכבות הגיל במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית מגני ילדים ועד תיכון, וכן הוספה של תכניות חדשות, הסברה ממוקדת, אירועי שיא, סימולטורים ותגבור מערך האכיפה”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הקרובה, נוציא לפועל את התכנית המורחבת לבטיחות בדרכים, ונמקד את הפעילות ברוכבי דו-גלגלי, הולכי רגל ונהיגת צעירים”.

“היעד שלי הוא להגביר את הפעילויות בתחומי התרבות היהודית והתורנית”

סגן ראש העיר חיים גולדמן, סיעת באמונה

חיים גולדמן

חיים גולדמן

מה עשיתי בשנה הראשונה: “בשנה האחרונה פעלתי בתחומי תרבות, זהות יהודית, השכלת מבוגרים קליטת עלייה והתנדבות, זה מעבר לתפקיד שלי כמ”מ יו”ר ועדת תכנון ובניה. אני הרי מייצג ציבור בגוון מאוד מסוים, ולכן אלו הנושאים שאני עוסק בהם. בנושא השכלת מבוגרים, פתחנו את שנת הלימודים המרתקת, וקיימנו סדרה של הרצאות וסדנאות מעניינים. קיימנו קורסים שונים להכשרת התושבים כמו מחשבים ורפואה אלטרנטיבית. הקמנו מרכז להדרכת הורות ומשפחה. בנושא תרבות יהודית, קיימנו אירועים לקהל הרחב כמו האירוע הגדול בפארק רעננה של פסטיבל כליזמרים, הפעלנו את מועדון הסרט והספר היהודיים בנושאים הנושקים לזהות יהודית ולמסורת. קיימנו את אירוע מצה בכיכר, בו מאות משפחות מכל הגוונים והגילאים אפו מצות לפסח, קיימנו את אירועי הסליחות בחודש אלול שזה כלל גם את קונצרט אלול עם יונתן רזאל ודוד ד’אור. המשכנו בפעילות ענפה בחגי תשרי במיזמים כמו סוכת העיר, ותפילות יום כיפור המוניות. בתחום הזהות התורנית קיימנו פעילויות לציבור הדתי והחרדי כמו יום שכולו תורה, והבאנו הצגות ואירועים למשפחה שמיועדות למשפחות תורניות”.

מה אעשה בשנה השנייה: “בשנה הקרובה, היעד שלי הוא להגביר את כל הפעילויות האלו, בתחומי התרבות היהודית והתורנית”.

“אשמח מאוד למעורבות והשתתפות התושבים בדיוני הוועדות”

ארז ברט, סיעת רעננה מכל הלב

ארז ברט. קרדיט - מאיה קפל

ארז ברט. קרדיט – מאיה קפל

מה עשיתי בשנה הראשונה: “בעשרת החודשים שחלפו מהקמת הקואליציה, אני פועל לקידום הנוער ותנועות הנוער ברעננה במספר היבטים, כל זאת בשיתוף פעולה מלא מצד ראש העיר, מנכ”ל העירייה, ראשי האגפים והמחלקות הרלוונטיים ובעיקר המחלקה לצעירים ולנוער בראשות סיגל מצר-תלמי וצוות המחלקה המסור. בנוסף מתקיים בימים אלו תהליך של בניית “אמנת שיתוף פעולה” בין מוסדות החינוך העירוניים לבין תנועות הנוער על מנת להעמיק את ההפריה ההדדית מתוך תפיסה שחינוך ילדינו לא מסתיים בשעות הצהריים אלא נמשך לאורך היום כולו. במקביל פועלות הוועדה לקידום מעמד הילד וועדת הנוער, בהן אני משמש כיו”ר, לבניית קונספט עירוני להפעלת מרכזי נוער שכונתיים ולבניית “ארגז כלים” ערכי פדגוגי שרעננה תעניק לכל אחד מבוגרי מערכת החינוך העירונית. אשמח מאוד למעורבות והשתתפות התושבים בדיוני הוועדות הללו”.

מה אעשה בשנה השנייה: “כחלק מתפיסה קהילתית, ערכית, מכילה ומחברת, אנו מצויים כעת בתוך מספר מהלכים חשובים שמיד עם השלמתם נשמח לחשוף אותם לכלל הציבור, בין היתר, תהליכים להגדלת תקציבים, סיוע בשיפור מצב המבנים בהם פועלות תנועות הנוער, בניית תוכנית ארוכת טווח למתן פתרון ומיקום פיזי למספר תנועות נוער שזקוקות ל-”בית חדש”, ויצירת מסורת עירונית של פעילויות משותפות לכלל תנועות הנוער בעיר”.

חברי המועצה שלא רצו לספר מה עשו בשנה הראשונה של הקדנציה ומה הם מתכוונים לעשות בשנה השנייה הם ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, סגן ראש העיר ניר קריסטל, יקי ודמני, איילת ארז-סגן ורחמים שלום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר