מיטל מינסטר. קרדיט פרטי
מיטל מינסטר. קרדיט פרטי

בשורה להורים: יועצת התזונה של בתי הספר תישאר בתפקידה

מיטל מינסטר זכתה במכרז, ותמשיך בתפקידה בו מכהנת כבר הרבה שנים, זאת לשביעות רצונם של הורים רבים שנלחמו למען המשך העסקתה. "אני חושבת שזו הכרה בתרומה שלה בתפקיד", אומרת מאיה סווירי מהנהגת ההורים

פורסם בתאריך: 31.10.19 18:25

בשורה להורי רעננה: מיטל מינסטר, שעבדה בארבע השנים האחרונות כיועצת חיצונית לעיריית רעננה בנושאי תזונה, זכתה במכרז לתפקיד, ותמשיך בתפקידה בשנים הקרובות. כזכור, לפני מספר חודשים, הודיעה העירייה כי תעמיד את תפקידה של מינסטר למכרז ציבורי, מה שהוביל להתנגדות רבה מצד הנהגת ההורים.

ההנהגה דאז טענה כי אין טעם במכרז. ראשית, כי מינסטר חוללה מהפכה לטובה בתחום התזונה במוסדות החינוך ברעננה, ואין טעם להחליפה. שנית, כי התזמון שגוי, מכיוון שהעירייה צריכה להתחיל לנסח את המכרז לבחירת ספקית המזון של מוסדות החינוך, ומי שמשתתף בניסוח המכרז הוא יועץ התזונה של העירייה. לכן, ההורים טענו שמי שצריכה להשתתף בכתיבת המכרז היא מינסטר, בעלת ניסיון בתפקיד והיכרות עם הצרכים של ילדי רעננה, ולא יועצת תזונה חדשה.

"אני שמחה שמיטל נבחרה", אומרת מאיה סווירי, יו"ר ועדת תזונה בהנהגת הורי הגנים בעיר, "אני חושבת שזו הכרה בתרומה שלה בתפקיד, זאת בעיקר בשל התקופה המאתגרת שניצבת לפנינו, בתחום התזונה. אני שמחה מאוד להמשיך לעבוד איתה".

"החליטו להוציא את התפקיד למכרז, כמו כל התפקידים בעירייה", אומרת מיטל מינסטר, "ניגשתי, בדקו את האיכות, את המחיר, עשו שכלול, וביום שני האחרון הודיעו הועדה החליטה סופית. ההורים נלחמו ונורא רצו שאשאר, ושמחים שנשארתי ויש לנו שנה של המון עשייה ושיתוף פעולה זה לצד זה".

מיואב קופמן, יו"ר הנהגת הגנים, נמסר בתגובה: "הנהגת הורי הגנים מברכת על זכייתה של מיטל מיניסטר במכרז התזונאית של עיריית רעננה. ברור לנו שמי שהובילה את מהפכת התזונה אך טיבעי שתמשיך בעבודתה המצויינת, הנהגת הורי הגנים מצפה להמשך העבודה עם מיטל ואגף החינוך על בניית מכרז התזונה החדש שיכתב השנה ותמשיך להקפיד על נושא התזונה בגנים"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר