מכון הכושר במרכז לאזרח הותיק ברעננה. קרדיט: מוטי בן ארויה
מכון הכושר במרכז לאזרח הותיק ברעננה. קרדיט: מוטי בן ארויה

בשורה לבני הגיל השלישי: מכון כושר חדש המיועד רק לכם

בעלות של למעלה משלושה מיליון שקלים, חדר כושר יוקרתי נפתח במרכז לאזרח הותיק ברעננה. "הגמלאים מאושרים, מלאי תודה", אומר חיים פרלשטיין, מנהל המרכז

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:48

בשורה לגמלאי העיר: המרכז לאזרח הותיק, פתח ביום חמישי (31.10) האחרון, את חדר הכושר החדש והיוקרתי שלו. מדובר בפרויקט שבנייתו ארכה כשלוש שנים. הפרויקט נאמד בעלות מעל שלושה מיליון שקלים, כאשר חלק מהכסף הגיעה מתורם אמריקאי נדיב אחד, שאביו בילה זמן רב במרכז.

חניכת מכון הכושר במרכז לאזרח הותיק ברעננה. קרדיט: מוטי שבן ארויה

"חלק נכבד מהסכום הגיע אלינו מתורם אמריקאי בשם יהושוע רוך", מספר חיים פרלשטיין, מנהל המרכז ויו"ר העמותה לאזרח הותיק, "אבא שלו היה אצלנו במרכז והוא רצה לפני מספר שנים שנבנה ג'קוזי למען אבא שלו, הוא היה מוכן לתרום כסף לשם כך. אמרנו לו שאנחנו לא מעוניינים להתעסק עם מתקני מים כי אז צריך לערב את משרד הבריאות בעניין, והצענו לו לתרום לטובת מכון כושר במקום. ואז הוא הציע לתרום הרבה יותר. שאר הכסף הגיע מהעמותה שמפעילה את המרכז, מהעירייה ומתורמים נוספים. הבאנו אדריכל מוכר לנו שעבדנו איתו רבות, ממשרד ליננברג-רוזן אדריכלים, והתחלנו להרים את הפרויקט".

חדר הכושר נבנה במרכז תרבות, הכושר והפנאי לגיל השלישי, הממוקם ברחוב ההגנה 114, ומשמש את גמלאי העיר לפעילויות הפנאי. המרכז קיים 11 שנים, ולצדו עומד גם מרכז היום, אליו מגיעים הגמלאים למגוון פעילויות ואף לארוחות משותפות, בשעות הבוקר והצהריים.

איך הגמלאים במרכז הגיבו?

"היו מאושרים, הם היו מלאי תודה. החדר כבר פתוח, ועובדים בו. מגיעים בעיקר בקבוצות, ישנה הדרכה צמודה. אפשר כמובן להגיע באופן פרטני, אבל רצוי לקבוע מראש".

מה הפרויקט הבא?

"אנחנו כעת מכוונים להרחיב ולהגדיל את חדרי הפעילויות במרכז היום מלבד זה אנחנו ממשיכים בפעילות שלנו להנאת הגמלאים ובאי המרכז. אנחנו מועדון חברתי שפתוח לכל תושבי רעננה והסביבה. אנחנו מארגנים טיולים וחוגים גם בארץ וגם בחו"ל. אנחנו שמחים מאוד להגדיל את מספר המשתתפים ומעודדים את הגמלאים, גם הצעירים וגם היותר מבוגרים, לבוא ולהיכנס לכושר, והכי חשוב – שיהיו בריאים"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר