ד"ר מרדכי קידר. צילום: אמיל סלמן
ד"ר מרדכי קידר. צילום: אמיל סלמן

בעקבות דבריו של ד"ר מרדכי קידר על רצח יצחק רבין ז"ל: בוטלה הרצאתו ברעננה

קידר, מרצה מאוניברסיטת בר אילן, עורר סערה בשבוע שעבר כאשר טען כי יצחק רבין לא נרצח על ידי יגאל עמיר. בעקבות דבריו, העירייה ביטלה את הרצאתו. קידר בתגובה: "מצוין, פתחו לי את הבוקר לעיסוקים חשובים יותר"

פורסם בתאריך: 3.11.19 13:12

עיריית רעננה, ביטלה ביום חמישי האחרון את הרצאתו של ד"ר מרדכי קידר מאוניברסיטת בר אילן, בעקבות דבריו בהפגנת הימין בכיכר גורן בפתח תקווה. כזכור, ד"ר קידר התייחס לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, וטען כי קיימת סבירות גבוהה שיגאל עמיר לא רצח אותו.

"מי שרצח את רבין, היה אדם שראשי התיבות הם שמו זה י.ר., לא יצחק רבין, י.ר. מי שעמד מאחורי העניין הזה, כנראה פוליטיקאי מוביל, שרצה לחסל את יצחק רבין מכיוון שהוא רצה לצאת מהסכמי אוסלו", אמר קידר בהפגנת הימין, "אני קורא מכאן, להסיר את הכותרת השקרית 'סודי ביותר' מעל המסמכים שלא משתלבים עם התיאוריה שהימין רצח את רבין. הגיע הזמן, 24 שנים, שהימין מוכפש, שהאוניברסיטה שלי בר אילן מוכפשת, שכולנו מוכפשים, בגלל שמה אולי לא יגאל עמיר עשה, והוא יושב בכלא בבידוד. למה בבידוד? כדי שלא יגיד את האמת לאף אחד. גבירותיי ורבותיי, מכאן, לחקירה האמיתית על רצח רבין".

בעירייה מספרים, כי יממה לאחר דבריו בהפגנה שעוררו סערה, החליטו לבטל את הרצאתו, שהייתה מיועדת להתקיים במסגרת "תכנית המכללות" העירונית. קידר הוא מזרחן ומרצה במחלקה לערבית באוניברסיטת בר אילן, והיה מיועד להרצות ב-11 בנובמבר בשפה האנגלית, בנושא המזרח התיכון, יממה לאחר יום הזיכרון ה-24 לראש הממשלה יצחק רבין.

"אנחנו לא חושבים שבאותה העיר שעושים טקס להירצחו של רבין, יום אחרי על במת העיר יכול להופיע מישהו שמתבטא בצורה כזאת", אומר גורם בעירייה, "הודענו לו שההרצאה מבוטלת, לגבי המשך הסדרה, נחשוב מה לעשות".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "הרצאתו של ד"ר מרדכי קידר לא תתקיים בעיר".

ד"ר מרדכי קידר מסר בתגובה: "מצוין, יופי, פתחו לי את הבוקר לעיסוקים חשובים יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבי

    כל הכבוד לד"ר קידר, הגיע הזמן להפיל את פרמידת השקרים
    אכן, עיריית רעננה ממש לא ראוייה להתכבד בנוכחותו של איש אמת, יושר וצדק

  2. רותם

    צביעות במיטבה!
    עלק מדינה השואפת לנאורות וביקורת חחחח
    יוצאים חוצץ נגד חוקר השואף באמת לחקר האמת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר