תחנת אוטובוס צילום זאב שטרן
תחנת אוטובוס צילום זאב שטרן

ארגון 15 דקות פרסם את רשימת הקווים "הבעייתים" ביותר בשרון: כמה מתוכם עוברים ברעננה?

במהלך המחצית הראשונה של 2019, אלפי נוסעים דיווחו על בעיות במאות קווים שונים הפזורים ברחבי השרון באמצעות אפליקציה. הארגון פרסם את שבעת הקווים המדווחים ביותר

פורסם בתאריך: 5.11.19 11:59

ארגון 15 דקות, ארגון הפועל לשיפור התחבורה הציבורית בישראל, פרסם אתמול (שני) את דירוג הקווים המדווחים ביותר באזור השרון למחצית הראשונה של שנת 2019.

כ-4,000 נוסעים דיווחו באמצעות האפליקציה של הארגון על בעיות ב-861 קווים שונים באזור השרון, והארגון פרסם את שבעת הקווים המדווחים ביותר, מתוכם שלושה קווים שמגיעים לרעננה.

למקום הרביעי ברשימת הקווים המדווחים ביותר, הגיע קו 347 של חברת מטרופולין, אשר נע במסלול מרעננה לתל אביב. הדיווחים על הקו נעו סביב אי ביצוע נסיעות ותדירויות נמוכות אשר מובילות להשארת נוסעים בתחנות.

למקום החמישי, הגיע קו 501 של אגד (מטרופולין החלה להפעיל קו זה בשבוע שעבר), שנע גם הוא במסלול בין רעננה לתל אביב. רוב הדיווחים היו על איחורים משמעותיים, נסיעות שלא מבוצעות ואי עצירה לאיסוף נוסעים אשר מובילה לזמני המתנה ארוכים וצפיפות.

למקום השביעי ברשימה, הגיע קו 48 של חברת מטרופולין, גם הוא נע במסלול בין רעננה לתל אביב. עיקר הדיווחים על הקו היו בגין אי ביצוע נסיעות ואי עצירות לאיסוף נוסעים המחכים בתחנות.

״היעדר רשת נתיבי תחבורה ציבורית באזור השרון משפיע על רמת השירות של האוטובוסים", אמר בעת פרסום הדו"ח יוסי סעידוב, מייסד 15 דקות, "מדי שנה עולים לכבישי ישראל 300 אלף מכוניות חדשות המוסיפות פקקים ועומסי תנועה בהם תקועים גם נוסעי התחבורה הציבורית שאינם תורמים לפקק מאומה. רשת נתיבי תחבורה ציבורית תייצר חלופה מהירה ונוחה לפקקים ההולכים ומתגברים ותנגיש אזורי תעסוקה לציבור רחב יותר״.

מחברת מטרופולין נמסר בתגובה: "חברת מטרופולין מוציאה מדי שבוע עשרות אלפי נסיעות באזור השרון בלבד כאשר מרבית קווי השירות באזור זה הם של החברה. מדובר בקווים בעלי ביקוש גבוה מאוד, המעניקים שירות לעשרות אלפי נוסעים מדי יום. בהיקפים כאלה ומטבע הדברים, על אף הקפדה גבוהה על זמני הנסיעות ויציאת האוטובוסים, ייתכנו עיכובים מעת לעת. אנו פועלים ונמשיך לפעול לטובת צמצום כמות התלונות במידה האופטימלית".

מחברת אגד לא נמסרה תגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר