אלוף הפיזיקה דניאל שלום מאמי"ת מדעי כפר בתיה. צילום: אהרן מגל
אלוף הפיזיקה דניאל שלום מאמי"ת מדעי כפר בתיה. צילום: אהרן מגל

הכירו את 'מצטיין הפיזיקה' מרעננה של רשת החינוך אמי"ת

בתחרות שקיימה רשת החינוך הארצית, השתתפו 200 תלמידים במטרה לזכות בתואר הנכסף. איתן פיינברג מרעננה, תלמיד אמי"ת מדעי בכפר בתיה, היה אחד מהמעטים שזכו לכך

פורסם בתאריך: 7.11.19 18:12

הישג מקומי: איתן פיינברג, תלמיד כיתה י' בבית הספר אמי"ת מדעי בכפר בתיה, זכה לאחרונה באות הצטיינות באולימפיאדת הפיזיקה של רשת החינוך אמי"ת. באולימיפיאדה התמודדו כ-200 תלמידים מצטיינים ממגמות פיזיקה בבתי החינוך של אמי"ת מכל רחבי הארץ.

את התחרות, שנערכה במתחם אמי" גוגיה בכפר בתיה ברעננה, יזמה ד"ר רחלה תורג'מן, ראש תחום הפיזיקה באמי"ת, במטרה לתרגל ולקדם את תלמידי הרשת לאולימפיאדת הפיזיקה הארצית והבינלאומית.

מתוך מאתיים התלמידים שהשתתפו, בעלי הניקוד הגבוה ביותר, כ-20 תלמידים, נבחרו כמצטייני התחרות, ביניהם איתן פיינברג מרעננה. המצטיינים יזכו לליווי והדרכה של מאמן הנבחרות אלכס ויינברג מקהילת הפיזיקה של אמי"ת, במטרה להעפיל לאולימפיאדה הארצית והבינלאומית.

מנהל אמי"ת מדעי הרב שגיא רוזנבאום בירך את איתן על הזכיה והודה למורה לפיזיקה אמיר פרלמן על ההדרכה והליווי. "שאיפתנו היא לקדם כל תלמיד ותלמיד למיצוי היכולות בכל תחומי המדע והדעת", אמר, "אנו בטוחים כי נכונה לאיתן הצלחה בהמשך דרכו המדעית".

ד"ר רחלה תורג'מן, ראש תחום פיזיקה באמי"ת, בירכה גם היא: "האולימפיאדה נועדה לקדם את תלמידי הפיזיקה המצטיינים ברשת לפסגת המצוינות הפיזיקלית הארצית והעולמית, וזאת על ידי שילוב לימודי המגמה בתהליך תחרותי חוויתי המעודד השראה, העמקה חשיבה והנאה."


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר