שובל הילה לבין בטקס מיס קווין אירופה. עיצוב השמלה: שחר אבנט. קרדיט צילום: פרטי
שובל הילה לבין בטקס מיס קווין אירופה. עיצוב השמלה: שחר אבנט. קרדיט צילום: פרטי

היא משלנו: הישג מרשים לתושבת העיר בתחרות "מיס קווין אירופה"

מתוך 50 מתחרות מכל רחבי אירופה, שובל הילה לבין מרעננה קטפה את המקום ה-3 מהקהל וה-4 מחבר השופטים. "זה מקום מאוד מכובד, התרגשתי לייצג את המדינה שלי", אומרת שובל

פורסם בתאריך: 8.11.19 08:44

גאווה מקומית: שובל הילה לבין בת ה-20 מרעננה, הגיעה להישג מרשים בתחרות היופי "מיס קווין אירופה", שהתקיימה במוצאי שבת האחרונה (02.11). מתוך 50 מתמודדות מ-50 ארצות שונות, הדוגמנית הצעירה מרעננה נבחרה על ידי הקהל למקום ה-3, ועל ידי חבר השופטים למקום ה-4.

"נסעתי לשם כבר לפני עשרה ימים", מספרת לבין, "במהלך הזמן הזה ששהיתי שם, עברנו מה שנקרא 'אימונים קשים' לקראת התחרות. קמנו בשש וחצי בבוקר והלכנו לישון בשתיים בלילה. אימנו אותנו בללכת על המסלול, איך להציג, איך לעצור, באיזו פוזה. כמובן כל הכוריאגרפיה של התחרות. הכל כולל הכל, איך לדעת לצעוד עם שמלה כזאת, עם מכנס כזה או עם חצאית קצרה".

לבין כזכור, נבחרה לפני כחודש על ידי קהל המצביעים הישראלי באמצעות אפליקציה ייעודית לייצג את המדינה בתחרות היוקרתית. "המעמד בתחרות היה מדהים", מספרת, "אין מה להגיד, להיות במעמד בינלאומי בנציגות של 50 מדינות שונות זה מדהים. ההתרגשות הייתה בשמיים, זה היה מלחיץ, מהמם, חוויה מטורפת".

שובל הילה לבין בטקס מיס קווין אירופה. עיצוב השמלה: זואי בריידס. קרדיט צילום: פרטי

שובל הילה לבין מאחורי הקלעים בטקס מיס קווין אירופה. עיצוב השמלה: זואי בריידס. קרדיט צילום: פרטי

שובל הילה לבין בטקס מיס קווין אירופה. קרדיט צילום: פרטי

שובל הילה לבין בטקס מיס קווין אירופה. קרדיט צילום: פרטי

איך הרגיש ההישג? התאכזבת שלא ניצחת או שהתרגשת מלהגיע לחמישייה הסופית?

"בטח שהתרגשתי. זה מקום מאוד מכובד, התרגשתי לייצג את המדינה שלי. להגיד לך את האמת, הרגשתי מצד אחד קנאה ממתמודדות ממדינות שלא אוהבות את ישראל, אני לא רוצה להגיד שמות, ומצד שני הרגשתי המון אהדה ממדינות סימפטיות לישראל. הרגשתי בסופו של דבר כמו מיני שגרירה של ישראל. הצלחתי להתחבר להמון בנות, גם ממדינות פחות ידידותיות. ואפילו יש כבר שתיים שמתכננות כבר חודש הבא לבוא לבקר אצלנו, אחת מספרד ואחת מקזחסטן".

שובל הילה לבין בטקס מיס קווין אירופה. עיצוב השמלה: זואי בריידס. קרדיט צילום: פרטי

איך הגיבה המשפחה? החברים?

"כולם היו גאים. זה הישג. להצליח להעפיל לטופ טן, לחמש הראשונות, מתוך חמישים בנות שהן מהממות כל אחת מיוחדת ביופיה, אני באמת שמחה שהצלחתי להגיע למקומות האלה, כי זה לא משהו שהוא מובן מאליו. זו הייתה תחרות מאוד קשה, מאוד מלחיץ, אבל המשפחה והחברים תמכו, וזה מאוד עזר לי".

מה הצעד הבא?
"הדרך רק מתחילה ומפה אני צריכה רק למנף את זה לצד הטוב ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר