רמזור כבדי ראייה. צילום אורן זיו

בשורה לכבדי הראייה: העירייה הנגישה צמתים מרכזיים על רחוב אחוזה

אגף ההנדסה סיים לאחרונה להנגיש שישה רמזורים בצמתים מרכזיים ברחוב אחוזה לטובת כבדי ראייה. היכן בוצעו העבודות? ואיזה רמזורים העירייה צפויה להנגיש בהמשך?

פורסם בתאריך: 6.11.19 08:05

אגף ההנדסה בעיריית רעננה, סיים לאחרונה פרויקט הנגשה ברעננה, במסגרתו הונגשו שישה רמזורים לכבדי ראייה ובעלי מוגבלויות. מדובר בהתקנה של זמזמים שמשמיעים רעש איטי יותר כאשר הרמזור אדום, ורעש רציף מהיר יותר כאשר הרמזור מתחלף לירוק, ובכך מאותתים לכבדי הראייה שניתן לחצות את הכביש.

"התחלנו את הפרויקט לבקשת ראש העיר, לעבוד ולהנגיש את הצמתים המרכזיים", אומר עמית גופר, ראש אגף ההנדסה בעיריית רעננה, "צריך להבין שמצד אחד צריך להנגיש את הצמתים לבעלי מוגבלות, אך מצד שני זה יוצר סוג של הפרעה, כי בלילות הצפצופים של הרמזורים מפריעים, אז יש איזשהו איזון שצריך לעשות. אז הורדנו את הווליום של הצפצופים בשעות הערב, והגענו לתוצאה מקסימלית ששני הצדדים מרוויחים ממנה".

הרמזורים שהונגשו הם במפגשי הרחובות של אחוזה עם לוי אשכול, מכבי/ברנר, חנקין, הרצל, חפץ חיים וירושלים. לפי גופר, בהמשך יונגשו גם הרמזורים במפגש אחוזה עם רחובות דרך הפארק, המיתר/השחר, הנשיאים/המלכים, מגדל/משה דיין, בר אילן ורבוצקי/רש"י.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר