עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

אפשר להירגע: השביתה בוטלה, העירייה תפעל כרגיל

עיריית רעננה הייתה צפויה להצטרף מחר לשביתה הארצית באופן חלקי, אך לאחר השגת הסכמות בין מרכז השלטון המקומי מול משרדי הממשלה בענייני תקציב, השביתה בוטלה

פורסם בתאריך: 6.11.19 14:45

מרכז השלטון המקומי הודיע היום בצהריים, כי השביתה הארצית שהייתה מתוכננת להתקיים מחר, בוטלה. זאת לאחר הסכמת הממשלה לדרישות השלטון המקומי, בנוגע לתקציבים בנושאים כמו שירותי החינוך, רווחה, בניית מוסדות חינוך ומענקי סיוע לרשויות מוחלשות.

כזכור, מרכז השלטון המקומי היה צפוי להשבית את עשרות רשויות המקומיות ברחבי הארץ מחר (חמישי). עיריית רעננה הודיעה היום בצהריים, לאחר ישיבת הנהלת העירייה, כי תצטרף לשביתה רק באופן חלקי, ותשבית רק את קבלת הקהל. השביתה במרכז השלטון המקומי הייתה מתוכננת בשל מחאה על אי העברת כספים שתוקצבו לרשויות המקומיות, כאשר במרכז השלטון המקומי טוענים כי בשל אי הקמת ממשלה חדשה, נוצר שיתוק של תקציבים שהובטחו, אך לא הועברו לרשויות המקומיות.

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, אמר על ביטול השביתה: "התקציבים שהשגנו מנעו את קריסת הרשויות ויאפשרו לרשויות מהפריפריה, המגזר הערבי והצפון לתת לתושבים שלהם את השירותים הטובים ביותר. אני מודה ומעריך את כל ראשי הרשויות שהיו שותפים למאבק החשוב ופעלו למען כלל תושבי מדינת ישראל."


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר