צומת רעננה צפון צילום עזרא לוי
צומת רעננה צפון צילום עזרא לוי

הקלה בפקקים? משרד התחבורה בוחן הקמת יציאה חדשה מכביש 4 לרעננה

המשרד בוחן באמצעות חברת נתיבי ישראל הקמה של כניסה נוספת, מכביש 4 לרעננה, בסמוך לאזור התעשייה המזרחי בעיר. אם ההחלטה תתקבל, העבודות יימשכו לפחות שנתיים

פורסם בתאריך: 7.11.19 11:25

משרד התחבורה בוחן בתקופה האחרונה הקמה של יציאה חדשה מכביש 4 לרעננה, שמיועדת להקל על הפקקים על הנהגים המבקשים להיכנס לרעננה. היציאה, אם תוקם, תאפשר כניסה מכביש 4 לאזור התעשייה רעננה, אל רחוב תדהר.

משרד התחבורה מבצע בימים אלה תסקיר בעזרת חברת "נתיבי איילון", ולאחר תום תוצאות התסקיר, תתקבל ההחלטה האם לבנות את החיבור בין כביש 4 לאזור התעשייה. אם המשרד יחליט לבצע את הפרויקט, העבודות צפויות לקחת לפחות שנתיים, כאשר בשלב הראשון, היציאה צפויה לשמש רק את הנהגים הבאים מצפון, ובשלב השני, גם את הבאים מדרום באמצעות גשר.

יש לציין כי פרויקטים דומים כבר נבחנו בעבר, אך לא הגיעו לכדי ביצוע. חיבור כביש 4 ואזור התעשייה כבר היה מיועד להתרחש במהלך שנת 2017, אך הפרויקט מעולם לא בוצע.

יש לציין כי כיום בסמוך לרעננה, מבוצעות עבודות לסלילת נת"צ על כביש 4, ממחלף רעננה דרום למחלף מורשה, ומממחלף הדרים למחלף רעננה צפון.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל פועלים להקלת העומס באזור הכניסה לרעננה, ומכשירים בימים אלה נתיב נוסף בכביש 4 שישמש את הבאים מצפון ומדרום. הקמת גשר בכניסה הצפונית לרעננה מקודמת על ידי משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל, ונמצאת כרגע בשלבי תסקיר ראשוני".

מעיריית רעננה נמסר: "צר לראש העיר, חיים ברוידא, כי בעבר מקבלי ההחלטות ברעננה ויתרו על הכניסה הנוספת מכביש 4. יש לקיים בימים אלה חשיבה מחודשת, ולהתאים לציבור התושבים ברעננה את הפתרונות התחבורתיים הנכונים ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תקועים בפקק (4 ברכב)

    למה לסבך עניינים פשוטים? בשביל מה גשר מכיוון דרום?
    תפתחו כניסה פשוטה של נתיב אחד מכיוון צפון ותראו איך הלחץ בוייצמן נעלם.
    מכיוון דרום יש את מחלף רעננה-צפון המפואר. לא צריך לבזבז עוד זמן וכסף על עוד גשר…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר