תלמידות אמי"ת רננים תורמות שיער לזיכרון מנחם. צילום: אמי"ת
תלמידות אמי"ת רננים תורמות שיער לזיכרון מנחם. צילום: אמי"ת

מרגש: עשרות תלמידות אמי"ת רננים תרמו שיער למען חולות סרטן

את התרומה יזמו בנות השירות הלאומי המשרתות בבית הספר, לזכרה של חברתן רנה שנרב ז"ל, אשר נרצחה בפיגוע במעיין דני בחודש אוגוסט האחרון

פורסם בתאריך: 14.11.19 18:15

עשרות תלמידות אמי"ת רננים תרמו השבוע שער למען הכנת פאות לחולי סרטן. התרומה התקיימה במסגרת הפנינג שיזמו בנות השירות הלאומי בבית החינוך לזכרה של חברתן רנה שנרב ז"ל, אשר נרצחה בפיגוע במעיין דני בחודש אוגוסט האחרון, בפיגוע בו נפצעו אביה ואחיה.

בנות השירות הלאומי בבית החינוך הודיה רוזנפלד ועפרה בן שחר , חברותיה של רנה ז"ל סיפרו לתלמידות בית הספר כי רנה הספיקה לתרום בחייה שבע פעמים שער לעמותת 'זיכרון מנחם', עמותה האוספת שיער מנשים להכנת פיאות לחולות סרטן. לכן, התלמידות החליטו ללכת בעקבותיה ולתרום שער לזכרה. בהפנינג נאספו כשלושים תרומות שער מתלמידות ומחנכות. מעצבות השיער בתיה וולף ושפרה פרחי, התנדבו לספר את שיערן של התלמידות שתרמו משיערן.

תהל נורליאן תלמידת כתה יב, תורמת שיער לזיכרון מנחם. צילום: אמי"ת

"למה עשיתי את זה? היה לי שיער מאוד ארוך והחלטתי שהגיע הזמן להסתפר" אומרת ענאל כלפון, ענאל כלפון, תלמידת כתה ט' שהייתה בין תורמות השיער, "שמעתי על מבצע תרומת השיער וחשבתי שאם יש הזדמנות לעשות משהו טוב שתורם לאחרים- זה הזמן וזו הדרך. התרגשתי מאוד גם לגזור את השיער וגם לדעת שזה ישמח ילדה שאין לה".

עפרה פאר מנהלת אמי"ת רננים בירכה את התלמידות ובנות השירות על היוזמה: "אנו גאים בתלמידות שבחרו להנציח את זכרה של רנה ז"ל שהיתה כולה חסד- במבצע של חסד, הוכיחו כי נתינה לזולת מעצימה את הנותנת.".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר