מנגל. צילום ניר כפרי
מנגל. צילום ניר כפרי

בעקבות ביקורת של משרד הבריאות: צו סגירה כנגד מסעדת ה-"טאבון והמנגל"

"כמות אדירה של בשר שהתקלקל": משרד הבריאות הורה לעיריית רעננה להגיש בקשה לצו סגירה נגד המסעדה ברחוב אחוזה, בית המשפט אישר. משרד הבריאות הציב מספר תנאים להסרת הצו

פורסם בתאריך: 18.11.19 08:47

בית המשפט בכפר סבא הוציא לאחרונה צו סגירה כנגד מסעדת "הטאבון והמנגל" ברחוב אחוזה 128. המסעדה המוכרת עומדת סגורה כבר כשבועיים, ובינתיים כבר שלל תאוריות עלו לרשתות החברתיות בנוגע לסגירתה הזמנית. בבדיקה שערך "צומת השרון", התברר כי המקום סגור בעקבות ביקורת שמשרד הבריאות ערך בספטמבר, כאשר לאחר הביקורת דרש המשרד מעיריית רעננה להגיש כנגד המסעדה בקשה לצו סגירה מנהלי.

על פי פרוטוקול הדיון שנערך לפני מספר ימים בבית המשפט בכפר סבא, נציגת מחלקת רישוי העסקים בעיריית רעננה הגיעה למסעדה, וגילתה שהעובדים יושבים שם ומעשנים, והמקום חשוך לחלוטין, והם למעשה טענו בפניה שיש הפסקת חשמל. היא ביקשה לראות את האוכל כדי לדעת מה המצב של האוכל במקום, והתברר כי יום וחצי החשמל לא עבר במקום, והייתה כמות אדירה של בשר שהתקלקל וסלטים שהגיעו והתקלקלו. כתוצאה מכך, הגיעו למקום שני נציגי המחלקה הוטרינרית בעיריית רעננה, כדי לבצע השמדה של המזון במקום. על פי הפרוטוקול, בעל המסעדה לא הגיע לדיון.

במשרד הבריאות מספרים כי צו הסגירה יוסר, רק כאשר המסעדה תתקן את הליקויים שנמצאו בביקורת, ותציג תכנית בפני המשרד לשמור על התנאים התברואתיים במסעדה. כמו כן, מוסיפים כי הליקויים שנמצאו בביקורת הינם ליקויים קשים מבחינה תברואתית.

ממשרד הבריאות נמסר: "צוות מפקחי בריאות הסביבה של לשכת הבריאות פתח תקווה ביצע מספר בקרות בשנה וחצי האחרונות בעסק המדובר.לאור הממצאים והליקויים החוזרים כפי שעלו גם בבקרה בחודש ספטמבר האחרון הועברה שוב דרישתנו לרשות המקומית לסגירה מנהלית של בית העסק כנדרש".

תגובה מטעם מסעדת "הטאבון והמנגל" תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר