פגיעה בשדרות. צילום אליהו הרשקוביץ
פגיעה בשדרות. צילום אליהו הרשקוביץ

עיריית רעננה מתגייסת למען תושבי שדרות, ומזמינה אתכם להצטרף

העירייה תארגן הסעות מסובסדות לתושבים מבית יד לבנים לתושבים המעוניינים לעשות קניות בשדרות, ולתמוך בכלכלה המקומית של העוטף. רוצים להצטרף?

פורסם בתאריך: 18.11.19 14:30

עיריית רעננה פרסמה אתמול (ראשון) את יוזמתה לתמוך בתושבי שדרות, במסגרתה תארגן ביום שישי הקרוב הסעות מסובסדות לתושבי העיר שמעוניינים לעשות את הקניות לשבת בשדרות, ולתמוך בכלכלה המקומית של עוטף עזה. בעירייה מספרים כי התכנית עלתה כרעיון משותף בין ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ובין מנהל מחלקת ההתנדבות, דורון בכר. השניים חיפשו דרך מקורית לתמוך בתושבי הדרום, שסובלים מהפצצות בלתי פוסקות, שפוגעות רבות בכלכלה המקומית ובעסקים בעוטף. בעירייה מספרים כי עד נרשמו עשרות תושבים ליוזמה.

העירייה יצרה קשר עם עיריית שדרות, שבירכה על המהלך, ועזרה לתכנן את מסלול ההסעות מרעננה. המסלול יכלול מספר תחנות בשדרות, בין היתר מרכז העיר, השוק הישן והקניון "מול 7" בעיר. כמו כן, עיריית רעננה פנתה לרשויות מקומיות נוספות באזור השרון, במטרה לצרף אותן ליוזמה.

"יזמתי את הנסיעה של תושבי רעננה לקניות בשדרות כי חשוב לנו לומר לתושבי הדרום שאנחנו איתם, מחזקים אותם ותומכים בהם", אומר ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, "הערבות ההדדית ורוח ההתנדבות הם מאפיינים מובהקים של תושבי העיר שלנו ואני בטוח כי יהיו מצטרפים רבים. המציאות בה חיים תושבי שדרות היא קשה ומורכבת והיוזמה הזו נולדה במטרה לעמוד לצד התושבים ובעלי העסקים.

ההסעות יצאו ב-22 בנובמבר, יום שישי, בשעה 07:00 מרחבת יד לבנים. הסעות חזור, יהיו בשעות הצהריים. מחיר נסיעה לשני הכיוונים הוא עשרה שקלים. ניתן להירשם כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר