גלית פלג, המבקרת החדשה של עיריית רעננה. צילום עיריית רעננה

הכירו את המבקרת החדשה של עיריית רעננה

רואת החשבון גלית פלג, נבחרה לאחר מכרז לתפקיד מבקרת העירייה, ותחליף את משה הנדין שפורש לאחר 24 שנים בתפקיד. פלג שימשה כמבקרת מועצה בבנימינה ואבן יהודה

פורסם בתאריך: 19.11.19 08:48

עיריית רעננה הודיעה אתמול (שני) על בחירתה של רו"ח גלית פלג לתפקיד מבקרת העירייה, לאחר שזו התמודדה במכרז פומבי ונבחרה מבין עשרות מתמודדים על ידי ועדת בחינה מיוחדת. פלג צפויה להחליף את משה הנדין בסוף חודש דצמבר, שיוצא לגמלאות לאחר 24 שנים בתפקיד מבקר העירייה.

בתפקידה האחרון שימשה פלג כמבקרת המועצה וממונה על תלונות הציבור במועצה המקומית בנימינה – גבעת עדה במשרה חלקית, ובמקביל כיהנה בתפקיד דומה במועצה המקומית אבן יהודה. תפקידה כלל בין השאר ביקורת אחר תהליכי עבודה ומתן המלצות לשיפור תהליכים לצורך עמידה בחוקים ותקנות. עבודתה היוותה פלטפורמה לקידום תהליכי עבודה ושיפור ביצועים תוך עמידה בכללי מנהל תקין.

פלג היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ורואת חשבון מטעם מועצת רואי החשבון בישראל. כמבקרת העירייה תהיה אחראית על בקרת תקינותה וחוקיותה של פעילות העירייה לצורך קידום המנהל התקין, תוך שמירת טוהר המידות ועקרונות היעילות והחיסכון. כמו כן תהיה אחראית על הגשת דוחות ביקורת לראש העירייה ופרסומם, קיום מעקב אחר תיקון ליקויים שנחשפו בדוחות הביקורת ואחריות על בירור תלונות הציבור המוגשות כנגד העירייה. היא צפויה להיכנס באופן רשמי לתפקידה בסוף חודש דצמבר, כאשר תהליך החפיפה עם הנדין יסתיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר