מתנדבים בעמותת "להושיט יד" לצד הילדים. קרדיט: סאן פרג'
מתנדבים בעמותת "להושיט יד" לצד הילדים. קרדיט: סאן פרג'

שגיא גוטמן בן ה-19 מרעננה מגייס אלפי שקלים כדי לממן לילדים חולי סרטן את טיול חלומותיהם

גוטמן כבר הספיק לגייס מעל עשרת אלפים שקלים לטובת הטיול. כעת, הוא מזמין אתכם להצטרף ולתרום כדי שהטיול ייצא לפועל

פורסם בתאריך: 19.11.19 17:00

יוזמה מרגשת: שגיא גוטמן בן ה-19 מרעננה, מגייס בימים האחרונים אלפי שקלים, כדי לממש לילדים החולים בסרטן ושיתוק מוחין את טיול החלומות שלהם באורלנדו, פלורידה שבארצות הברית. שגיא עושה זאת במסגרת התנדבותו בעמותת "להושיט יד", המטפלת ברווחתם של ילדים חולים ומשפחותיהם. עד כה שגיא הצליח לגייס מעל עשרת אלפים שקלים, כאשר היעד הוא חמישה עשר אלף שקלים לטובת הטיול.

שגיא גוטמן ונחום מעמותת "להושיט יד". קרדיט: סם סילנפרוינד

שגיא גוטמן ונחום מעמותת "להושיט יד". קרדיט: סם סילנפרוינד

"התחלתי להתנדב בעמותה לפני חודש וחצי", מספר שגיא, "שמעתי עליה הרבה, ובו זמנית ידידה מאוד טובה שלי חלתה במחלה, והבנתי שקשה לי להמשיך ככה. הבנתי שאני רוצה לעשות משהו למען אחרים, ושאני לא יכול לחיות את החיים שלי באופן שלם בלי לתת מעצמי. לי יש כרגע ארבעה חניכים, בגילאי 17-3. אם הם בבתי חולים אני יושב ומשחק איתם ומעביר להם את הזמן, אני הולך אליהם הביתה ומוציא אותם לימי כיף, משחרר אותם קצת".

"זה טיול שמתקיים כבר 12 שנים ברציפות בעמותה"' אומר שגיא, "הוא נקרא 'טיול החלומות'. לוקחים את הילדים לטיול פארקים מטורף בארצות הברית, והחלק הגדול בטיול הזה שאני מאוד מתחבר אליו, הוא שדואגים גם למשפחות. כל ילד זוכה לכך שהורה אחד יצא איתו לטיול, וכולם ממש נהנים. מוציאים אותם מהשגרה, ונותנים להם מנוחה. כמובן שיש גם צוות רפואי שמתגייס למטרה. היציאה מהשגרה עושה להם פלאים.צ לא מזמן יצאתי עם בנות השירות שמתנדבות בעמותה עם הילדים לטיול בצפון. אחרי הטיול, אמא של חניך באה לאחת הרכזות בעמותה, וסיפרה לה שעד הטיול הבן שלה בן ה-12 קם כל יום ואמר שהוא רוצה למות ושנמאס לו לחיות. אחרי הטיול, פתאום הוא אמר שהוא רוצה לחיות ולנצח את המחלה".

שגיא גוטמן ושחר מעמותת "להושיט יד". קרדיט: סאן פרג'

שגיא גוטמן ושחר מעמותת "להושיט יד". קרדיט: סאן פרג'

"כל אחד בעמותה לקח על עצמו לגייס סכום", אומר שגיא, "אני לקחתי על עצמי לגייס עשרת אלפים שקלים, והצלחתי, ועכשיו אני מנסה לגייס חמישה עשרה אלף שקלים, ומקווה שאפילו אגיע ללגייס עשרים אלף שקלים. אני כבר כמה ימים כל הזמן על הטלפון ועל הרשתות החברתיות ורק מנסה לגייס תרומות".

איך אתה מרגיש שהצלחת לגייס כבר מעל עשרת אלפים שקלים?

"הרגשה מדהימה. יש לנו אנשים ממש טובים במדינה שלנו, אנשים רוצים לתרום, זה מחמם את הלב. זה נותן לך כוח להמשיך, כי אתה מבין שאתה עושה משהו נכון וטוב. חשוב להגיד תודה לכל התורמים, המתנדבים, בנות השירות ומנהלי העמותה, וכל מי שעוזר ותורם לילדים האלה. אני קורא לאנשים לתרום ולפתוח את הלב ואת הכיס, זו מתנה שאין לה מחיר".

לחצו כאן לתרום ל-"טיסת החלומות" של עמותת "להושיט יד"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דוד

    כל הכבוד איזה נוער מדהים ישלנו
    אני כבר תרמתי מקווה שגם אתם תעזרו לשגיא

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר