גן ילדים. צילום אילוסטרציה מישל גבינט
גן ילדים. צילום אילוסטרציה מישל גבינט

איימו וקיימו: הצוות באחד הגנים ברעננה סירב להגיש ארוחת צהריים

לאחר שהסתדרות המורים הנחתה את גננות הבוקר לא להגיש ארוחות צהריים אם צוותי הצהריים מתעכבים או מאחרים, בגן שלדג מימשו את האיום לאחר שנודע להם כי סייעת הצהריים לא תגיע. לבסוף, נשלחה סייעת מחליפה, אך הילדים קיבלו את האוכל באיחור של למעלה משעה

פורסם בתאריך: 21.11.19 14:29

איימו וקיימו: צוות הבוקר בגן שלדג בשכונת 2005 ברעננה, הודיע כי לא יגישו לילדים היום ארוחת צהריים, זאת לאחר שנודע לצוות כי סייעת הצהריים לא תגיע לעבודה. כזכור, אתמול פורסם כאן ב-"צומת השרון" לראשונה כי הסתדרות המורים הנחתה את גננות משרד החינוך ברעננה שעובדות בבוקר בגני היול"א (יום לימודים ארוך), לא להגיש ארוחות צהריים, אם צוותי הצהריים בגנים שאחראים על הגשת ארוחת הצהריים, מאחרים או מתעכבים.

מבנה הצוות בגני היול"א מורכב כך שבשעות הבוקר, עובדות גננות וסייעות מטעם משרד החינוך, עד השעה 14:00. בין השעות 12:30-12:00 מגיעות סייעת וגננת היול"א לגן, המועסקות על ידי עיריית רעננה, כאשר יש חפיפה של שעה וחצי-שעתיים בין שני הצוותים. כאשר הילדים אוכלים את ארוחת הצהריים בשעה 13:15, צוות היול"א של שעות הצהריים, הוא זה שאמון על הגשת הארוחה, ולא צוות הבוקר.

בעקבות ההחלטה לא להגיש ארוחת צהריים בגן שלדג, ההורים התבקשו להגיע לאסוף את ילדיהם בצהריים, במקום בשעה 16:30, בתום יום הלימודים. החלטה זו בוטלה, לאחר שנמצאה סייעת מחליפה לסייעת הצהריים שלא תגיע. הילדים בסופו של דבר קיבלו את ארוחת הצהריים שלהם, אך באיחור של למעלה משעה.

"זה לא יתואר", אומרת אחת מהאמהות בגן, "גם לחשוב על זה שהבת שלי לא אכלה צהריים, וגם שכל ההורים היו צריכים פתאום להגיע ולאסוף את הילדים שלהם באמצע היום. הסייעת הודיעה הרי כבר מהבוקר שהיא לא תהיה, זה לא מתפקידנו לפתור את הבעיות האלו".

"מה שקרה בגן שלדג הוא לא תקין ולא לגיטימי. עצוב מאוד שהילדים שלנו נמצאים בקו האש בין ההסתדרות לעירייה. לא יעלה על הדעת שבשעה שתיים ילדים לא קיבלו את ארוחת הצהריים שלהם והורים נקראים לאסוף את הילדים מהגן", אומר יואב קופמן, יו"ר הנהגת הורי הגנים, "אני חושב שבלהט הדברים מתקבלות פה החלטות שבטוח לא שמות את הילדים במרכז ובסופו של דבר הם צריכים להיות שם. הנהגת הורי הגנים לא תופסת צד בנושא אלא מנסה להביא לשיח משותף אך אנו לא נאפשר פגיעה בילדים לא מצד הגננות ולא מצד העירייה".

תגובתה של עיריית רעננה תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לילך

    גננות עלובות ואגואיסטיות..ואנחנו מתפלאים על מיקרי אלימות בגנים … מה הפלא עם צוות כזה

  2. קרן

    נראה שהגננות מגיבות על בעיה מתמשכת. בעיני תגובה ראויה שמטרתה "לנער" את מחלקת החינוך בעירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר