כבאית צילום ארכיון גיל אליהו
כבאית צילום ארכיון גיל אליהו

דקות של חרדה: ילד חולץ מרכב ברחוב ארלוזרוב בעיר

לפני כשעה חילצו כוחות כיבוי האש ילד מרכב אמו לאחר שזו השאירה את המפתחות בתוך הרכב והוא ננעל

פורסם בתאריך: 18.7.17 10:59

לפני כשעה חילצו כוחות כיבוי האש ילד שננעל ברכב ברחוב ארלוזרוב. אמו של הילד יצאה מהרכב ללא המפתחות שנשארו בפנים וכששמה לב שהאוטו ננעל היא הזעיקה למקום צוות של כיבוי אש ששבר את זכוכית הרכב, פתח את הדלת וחילץ את הילד. לאם ולילד שלום.

 
הפעם המקרה נגמר בשלום. כדי למנוע מקרים של שיכחת ילד ברכב, הנה כמה טיפים:
1. הפעילו תזכורת בטלפון הסלולארי סביב מועד ההגעה המשוער ליעד.
2. הציבו ארנק, תיק או חומרי פגישה על יד הכיסא של הילד.
3. קיימים מספר פתרונות טכנולוגיים, חלקם בתשלום, שיזכירו לכם כי במושב האחורי יושב ילד המחכה שתוציאו אותו מהרכב.
ChildMinder car sensor: זהו חיישן משקל מיוחד לכיסא התינוק המתחבר לחיישן נייד הנמצא על מחזיק המפתחות. חיישן המשקל שבכיסא התינוק דרוך כל הזמן ומזהה שהילד נמצא ברכב. כאשר תשלפו את המפתחות מהמצת של הרכב ותתרחקו מרחק של למעלה מארבעה וחצי מטרים מחיישן המשקל, החיישן שבמחזיק המפתחות יתחיל לצפצף בעוצמה גבוהה ויתריע להורה כי הילד עדיין ברכב.
Baby Reminder: זוהי אפליקציה בעברית לטלפון הנייד המבוססת על GPS. בתחילת הנסיעה מגדיר ההורה את יעד הנסיעה ואת זמן הסיום המשוער. כאשר המערכת מזהה כי הרכב הגיע ליעד ונעצר, היא מזכירה לנהג באמצעות הודעה קולית המלווה ברטט, על הימצאות הילד. המערכת תפעל עד אשר יפסיקו אותה.
מי בא לגן?: זוהי אפליקציה סלולארית שבה מעדכנת הגננת רשימת נוכחות של ילדי הגן כל בוקר. כך יוכלו ההורים לעקוב ולדעת כי ילדם הגיע לגן.
תפס למניעת שכחת ילדים:  התפס בנוי מרצועה פשוטה המחוברת באמצעות תפס לשני חלקים. החלק האחד מולבש על חובקי ההגה והשני על צרור המפתחות. כאשר נכנס הנהג לרכב, הוא יקליק בין שני חלקי הרצועה, כאשר ירצה לצאת, לאחר שהוציא את המפתח ממתג ההצתה, הרצועה תמנע זאת ממנו ותזכיר לו שעליו לשחרר קודם את הילדים שמאחור.
Kidetect: זהו מנגנון המיועד לרכבים פרטיים וגם לרכבי הסעות. המערכת מבוססת על חיישנים המותקנים במושב הנהג ובמושבי הנוסעים. היא מזהה מצב חירום שבו נשכח ילד ברכב, מפעילה אזעקה ופותחת אוטומאטית את חלונות הרכב.
I CARE: זוהי מערכת מבית איתורן המיועדת למניעת שכחת ילדים ברכבי הסעות. בירכתי הרכב מותקן מפסק המיועד לאימות סריקת הרכב על ידי הנהג. בתום הנסיעה ישלח הנהג מסר לסדרן העבודה המעיד על סריקת הרכב לפני הנעילה. כאשר לא מתבצעת סריקה, מופעלת מיד אזעקה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר