אלה ביאר. מתוך הודעת עיריית חדרה. צלם לא ידוע, להוספת קרדיט ניתן לפנות למערכת.
אלה ביאר. מתוך הודעת עיריית חדרה. צלם לא ידוע, להוספת קרדיט ניתן לפנות למערכת.

אחרי 28 שנים בעיריית רעננה: אלה ביאר התפטר מתפקידו

מנהל רשות הספורט העירונית בחמש השנים האחרונות, הודיע כי יעזוב את תפקידו לטובת תפקיד בכיר בעיר מגוריו, חדרה. ביאר: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לצוות המוביל של עיריית חדרה"

פורסם בתאריך: 2.12.19 17:16

אלה ביאר, שמכהן כמנהל רשות הספורט העירונית בעיריית רעננה בחמש השנים האחרונות, הודיע על התפטרותו. ביאר, 53, זכה בשבוע שעבר במכרז לתפקיד מנהל אגף אתו"ס (אירועים, תרבות ספורט) בעיריית חדרה, עיר מגוריו.

ביאר ניהל בחמש השנים האחרונות את רשות הספורט, האמונה על הספורט התחרותי בעיר, ספורט בתי הספר, הספורט העממי, אירוע הספורט ומתקני הספורט. לפני כן, שימש במספר תפקידים בעיריית רעננה, בתחום החינוך הבלתי פורמלי, ועובד בעירייה זמן כולל של כ-28 שנים.

"הפעילות הגופנית, הספורט, הפנאי והנופש מהווים אמצעי להשגת מטרות רבות ובכללן מטרות חינוכיות, והם מרכיב חשוב במכלול הפעילות התרבותית והספורטיבית המקדמת אורח חיים בריא של האוכלוסיה", אמר ביאר, "לפיכך, אספקת שירותי תרבות, ספורט ופנאי לאוכלוסיה הפכה לחלק מסל השירותים שרשות מקומית צריכה לספק לתושביה. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לצוות המוביל של עיריית חדרה ובטוח שיחד נוביל את חדרה להצלחות בתחום כה חשוב ומשמעותי להתפתחות העיר ולתושביה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר