פתיחת מסעדת "זה סושי" במתחם WESTPARK רעננה. צילום: יונתן בורק
פתיחת מסעדת "זה סושי" במתחם WESTPARK רעננה. צילום: יונתן בורק

מסעדת סושי חדשה נפתחה במתחם WESTPARK. ומה מתוכנן להיפתח בהמשך?

סניף של רשת "זה סושי" נפתח ביום חמישי האחרון במרכז המסחרי החדש בלב הפארק. בהמשך צפויים להיפתח במקום גם מסעדת המבורגרים, קצביה, ואף נבדקת האפשרות לפתוח פאב במקום

פורסם בתאריך: 1.12.19 14:20

סניף חדש של רשת "זה סושי" נפתח ביום חמישי האחרון במרכז המסחרי WESTPARK הממוקם במערב העיר, בשכונת לב הפארק. אל פתיחת הסניף הגיעו מאות אנשים, והסניף פתוח כעת בכל יום, כולל בימי שבת, משעה 12:30 ועד חצות. הבעלים, יגאל ששון, מספר כי בהמשך הוא מתכנן להפעיל שירות משלוחים, ולהכניס "HAPPY HOUR" בשעות הערב והלילה. כמו כן, ששון מספר כי בהמשך יוסיף למקום פינת ישיבה חיצונית עם בר חיצוני ועגלת שיפודי "יאקיטורי" יפנים.

פתיחת מסעדת "זה סושי" במתחם WESTPARK רעננה. צילום: יונתן בורק

יגאל ששון, הבעלים של "זה סושי" במתחם WESTPARK רעננה. צילום: יונתן בורק

מלבד מסעדת "זה סושי", נפתחו מאז חודש יולי האחרון במרכז המסחרי גם סניף של רשת הפיצריות האיטלקית "טוני וספה", סניף של רשת הגלידריות "גולדה" וסניף של רשת המאפיות "דני בתי מאפה". בדומה למסעדת "זה סושי", גם גולדה וטוני וספה פתוחים בשבתות.

בשלושת החודשים הקרובים, צפויה להיפתח במקום גם קצביה כשרה מרשת "אדום ירוק", שתמכור לצד בשר טרי, גם מוצרי בישול, פירות, ירקות וחומרי גלם נוספים. במהלך חודש פברואר, צפוי להיפתח גם במרכז המסחרי סניף של רשת ההמבורגרים "קפטן בורגר", שיהיה פתוח בשבתות, כמו רוב החנויות במרכז.

ששון, הבעלים של מסעדת "זה סושי", מספר כי הוא בודק כרגע אפשרות לפתוח פאב במתחם. "אני כרגע בתהליכים מתקדמים לבדוק אופציה לפתוח בר במרכז WESTPARK", אומר ששון, "בר אוכל נחמד, שייתן מענה כמקום בילוי נוסף לצעירי האזור. אני רוצה להביא את חווית הבילוי הלילית של תל אביב לרעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר