הדמיית פרויקט כנרת. הדמייה Viewpoint
הדמיית פרויקט כנרת. הדמייה Viewpoint

50 אחוז מהדירות בשלב הראשון בפרויקט בורוכוב נמכרו. קבלו את המחירים

בפרויקט הפינוי-בינוי הגדול במזרח העיר ייבנו 173 דירות חדשות. השלב הראשון כולל 83 דירות, חלק מהן לשיווק וחלק לדיירים

פורסם בתאריך: 3.12.19 14:03

קבוצת ME של חברת אשלי – לי-רן, בבעלותם של הזימים אשר אלון ורוני בריק, דיווחה לאחרונה על מכירת 50% מהדירות בשלב הראשון בפרויקט כנרת – בורוכוב בתוך מספר חודשים. השלב הראשון בפרויקט כולל הקמה של 83 דירות, מתוכן 26 יצאו לשיווק. סך הדירות העתידות לקום בפרויקט עד סוף הבנייה הוא 173 דירות. הריסת הבניינים בפרויקט, החלה לפני כחצי שנה. אז כמה עולה דירה בפרויקט? בין העסקאות שבוצעו בפרויקט, נמכרה דירת 4 חדרים בגודל של 98 מ"ר בסכום של 2.53 מיליון שקל. דירה 3 חדרים נוספת בבניין בגודל של 80 מ"ר, נמכרה בסכום של 2.18 מיליון שקל.

פרויקט כנרת – בורוכוב הוא הראשון שנבנה בהתחדשות עירונית בעיר במסגרת של פינוי בינוי- פינוי. הוא יכלול הקמת 173 יחידות דיור בשני שלבים, שנבנות לאחר הריסת 3 בנייני רכבת ומסעדת "בורוכוב 88" המיתולוגית, שפעלה במקום. תמהיל הדירות מורכב מדירות גן, דירות דופלקס, דירות 3, 4 ו-5 חדרים. הדירות יכללו גם דירות גן ודירות דופלקס. בשלב הראשון התפנו 17 בעלי הדירות בבניין הרכבת בורוכוב 86, ודירותיהם, יחד עם המסעדה המיתולוגית 'בורוכוב 88', שהייתה במתחם. בנייתם של 3 בניינים מפוארים, גבוהים לסביבתם, ובהם 73 יח"ד בלב שכונת צמודי הקרקע כבר החלה ונמצאת בשלב החניון.

"קידמנו את פרויקט כנרת-בורוכוב למעלה מ-9 שנים", אומר אשר אלון, הבעלים של חברת אשלי, "כיום אנחנו כבר נמצאים בשלב בניית החניון ואנו עושים מאמצים לבנייה איכותית ומהירה של הפרויקט על מנת לאפשר לדיירים הוותיקים להיכנס לדירות החדשות שלהם בהקדם האפשרי. הפרויקט נבנה בשלבים כך שחלק מהדיירים יוכלו להיכנס לדירות החדשות מבלי לגור בדירה שכורה בתקופת הבנייה". "פינוי בינוי והתחדשות עירונית הם העתיד של ענף הבניה והפוטנציאל העיקרי להגדלת היצע הדירות במרכזי הערים הוותיקות", מוסיף רוני בריק, בעלי חברת לי-רן, "ברעננה יש לא מעט בניינים ישנים שמצבם רעוע והתחדשות עירונית היא הפתרון לחיזוק המבנים ושיפור איכות החיים של הדיירים."


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסף האוסף

    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי שניתן להפיק מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר