ליטלי בוקסנבאום אריה ז״ל. באדיבות המשפחה
ליטלי בוקסנבאום אריה ז״ל. באדיבות המשפחה

אירוע התרמה לזכר ליטל בוקסנבאום אריה ז"ל: "אנחנו מקיימים אותו ביום ההולדת שלה"

בשבוע הבא יתקיים אירוע ההתרמה השנתי של "קו ליטל", מיזם שנועד להעניק תמיכה נפשית לנשים שחלו בסרטן השד. אמה של ליטל, שהקימה את המיזם לזכרה לאחר שנפטרה מהמחלה, מעודדת תושבים לקנות כרטיסים לאירוע: "חצי מתקציב המיזם נשען על הצלחת האירוע"

פורסם בתאריך: 1.12.19 18:09

ביום שלישי הבא (10/12), יתקיים אירוע ההתרמה השנתי לזכרה של ליטל בוקסנבאום אריה ז"ל, שנפטרה לפני כשש שנים מסרטן השד בגיל 32. כל ההכנסות מהאירוע הן לטובת המיזם "קו ליטל" שהוקם לזכרה של ליטל, בשיתוף פעולה בין הוריה לבין עמותת "אחת מתשע", שמעניק טיפול נפשי מקוון ללא תשלום לנשים שאובחנו כחולות בסרטן השד. באירוע יופיע הזמר מייקל הרפז, בערב מחווה לשיריו של המוזיקאי אלטון ג'ון.

"לפני חמש שנים הקמנו את קו ליטל, שנותן מענה נפשי מקוון באמצעות האינטרנט לנשים החולות בסרטן השד", אומרת אמה של ליטל, רודי בוקסנבאום מרעננה, "הנשים עוברות טיפול על ידי עובדים סוציאלים ופסיכולוגים מקצועיים. הרעיון למיזם הגיע מכך שכאשר ליטל אובחנה בסרטן השד, היא גרה בבנימינה, והטיפולים שיכלה לקבל היו רק בתל השומר. היה לה מאוד מסובך לצאת מהבית כי היה לה תינוק והיא גרה רחוק. לכן החלטנו שאנחנו מנגישים לנשים את הטיפול הנפשי דרך האינטרנט. יש לנו מטופלות בכל רחבי הארץ, ואפילו באוסטרליה, לונדון וארצות הברית".

"אירוע ההתרמה הוא בתאריך סימבולי", מוסיפה, "אנחנו מקיימים אותו ביום ההולדת שלה".

למה בחרתם להקים דווקא את המיזם הזה?

"ליטל הייתה ילדה מלאת חמלה, והיא הייתה עורכת דין שנלחמה למען שוויון זכויות. בזמן שהיא חלתה, היא ראתה שיש גם נשים לא יכולות להרשות לעצמן את כל הטיפולים וההוצאות כשמדובר בתמיכה נפשית חיונית. זו יוזמה שהיא הייתה מעריכה מאוד".

האירוע מתקיים בשיתוף פעולה בין הוריה של ליטל, עמותת "אחת מתשע" ומועצת הנשים של עיריית רעננה. לאירוע נותנים חסות חברות כמו בנק הפועלים וארומה ישראל, ועדיין נשארו לא מעט כרטיסים. "חצי מתקציב המיזם נשען על הצלחת האירוע, והמשך קיומו של המיזם תלוי בהצלחת האירוע", אומרת רודי, "למעשים קטנים יכולה להיות השפעה מאוד גדולה. ביחד נוכל להוציא נשים שנמצאות בחשכה, לאור גדול יותר, ולשפר את איכות החיים של אותן הנשים החולות".

האירוע יתקיים ביום שלישי, 10 בדצמבר, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 85 שקלים, וניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*. כל ההכנסות מוקדשות למיזם "קו ליטל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר