עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

עובד עיריית רעננה הגיש תלונה במשטרה על זיוף מסמכים. העירייה: "אין שחר לדברים"

יוחאי שפירא, שעבד כמציל בקריית הספורט, טוען כי העירייה זייפה מסמכים הנוגעים לתקופת העסקתו, וכי הוא עדיין מועסק על ידי העירייה, שהגיבה כי: "הוא סיים את תקופת העסקתו"

פורסם בתאריך: 5.12.19 18:23

יוחאי שפירא, שעבד בחודשים האחרונים כמציל בקריית הספורט, הגיש השבוע תלונה במשטרה על זיוף מסמכים מצד עיריית רעננה. לטענתו, העירייה זייפה מסמכים שקוצבים את תקופת העסקתו לחמישה וחצי חודשים, שנגמרה בסוף חודש אוקטובר האחרון. הוא טוען כי מעולם לא חתם על מסמכים אלה, וכי בעת קבלתו לעבודה נאמר לו כי מדובר בעבודה לטווח הרחוק, ללא תקופה קצובה.

"אני התקבלתי לעבוד ללא הגבלות וללא תאריך סיום", מספר שפירא, "הכול היה בסדר, והחל מחודש אוקטובר התייחסו אליי כעובד שרצו להעיף אותו, ופשוט שיכתבו את כל הסכמי העבודה. אני עבדתי בעבודה ארוכת טווח, לא נכנסתי לעבודה עונתית. והם שינו לי פשוט את חוזה העבודה. אם הייתי יודע אחרי חצי שנה שהם מפטרים, לא הייתי מתחיל לעבוד שם. הם גם לא הודיעו לי על פיטורים, כי מצד אחד אני כאילו עדיין עובד שם, מצד שני הם לא נותנים לי להיכנס פנימה לקחת את החפצים שלי – ציוד אישי, מגבות, בגדי ים. ומצד שלישי, הם לא נתנו לי הודעה על סיום ההעסקה. הם זייפו ושכתבו את כל הסכמי העבודה שלי, ובגלל זה גם הגשתי תלונה במשטרה. זו טענה שתיבדק על ידי המשטרה, או על ידי בית המשפט".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "אין שחר לדברים, עיריית רעננה פועלת על פי החוק, והמסמכים עליהם חתם העובד תואמים את הסכם העבודה מולו. טענותיו לגבי המסמכים משוללות כל יסוד. לא נשארו במתחם חפצים אישיים של העובד. כיוון שהוא סיים את תקופת העסקתו, כניסה למתחם כרוכה בתשלום דמי כניסה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר