פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שישי בלילה בנווה זמר: "מזל שאשתי לא התעוררה, היא בחודש תשיעי ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה"

שני מיקרים של פריצה לדירות בנווה זמר בליל שישי מטרידים מאוד את התושבים. "זו שכונה בבנייה, מאוד חשוכה, עדיין לא שמו את תאורת הרחוב ויש גישה קלה לשדות", אומרת תושבת שביתה נפרץ. "אנחנו לא מרגישים מספיק את השיטור הקהילתי", אומר תושב אחר

פורסם בתאריך: 9.12.19 13:27

שתי פריצות לדירות שהיו בערב שבת, מדאיגות מאוד תושבים המתגוררים בשכונת נווה זמר ברעננה. לפחות על פריצה אחת פורסם פוסט בקבוצת הפייסבוק של השכונה, מה שעורר תגובות מודאגות מתושבים רבים.

בערב שבת נפרצה דירה ברחוב עוזי חיטמן, במתחם של שלושה בניינים, בשכונת נווה זמר, רחוב אשר חלקו נמצא עדיין בבנייה. תושבים ברחוב טוענים שהרחוב עדיין עם תאורה חלקית ותשתיות חלקיות, והם לא מרגישים בטוחים ולא רואים מספיק את השיטור העירוני במקום.

"הלכנו לישון לקראת השעה עשר בלילה ולקראת השעה שתיים, אשתי שנמצאת בהריון מתקדם, שמעה רעשים", מספר התושב שדירתו נפרצה. "היא חשבה שזה אחד הילדים שהתעורר ולא קמה. מדובר בדירה בקומה הראשונה. בבוקר קמתי וראיתי שמישהו נגע לי במעיל, ראיתי דף שהיה בתוכו שנמצא על הדלפק. חיפשתי את הארנק שלי והוא לא היה וגם את התיק של אשתי לא מצאתי והבנתי שמישהו ביקר אצלנו. בדקתי לראות האם עוד משהו חסר וראיתי שהמחשב לא נמצא, קופת החיסכון של הילדים וכלי העבודה".

למקום הגיעו שוטרי מז"פ ועדכנו את המשפחה שמישהו נכנס דרך הוויטרינה. "המזל שאשתי לא התעוררה, היא בחודש תשיעי ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה. זה פעם ראשונה שפורצים במתחם עוזי חיטמן, אבל מקריאה בפייסבוק של השכונה, הבנתי שהשכונה סובלת מפריצות ולצערי, אני בכלל לא רואה את השיטור העירוני בסביבה".

חיים שמשי, פעיל חברתי, שמתגורר בקומפלקס הבניינים אשר בו הייתה הפריצה: "ברעננה הוקם שיטור עירוני, אבל אנחנו לא מרגישים את זה מספיק. הביטחון האישי בשכונה נפגע. מדובר במשפחה צעירה, עם ילדים, ומאז הם מפוחדים ולא ישנים וחייבים לטפל בזה באופן מיידי".

פריצה נוספת הייתה בדירת גן ברחוב אהוד מנור בשכונת נווה זמר. "אנחנו שומרי שבת. הלכנו לישון ונעלנו את כל הדלתות ואת התריס החשמלי השארנו פתוח וכנראה הם נכנסו משם", מספרת בעלת הדירה. "עד צאת שבת לא שמנו לב שנכנסו אלינו הביתה. בצאת שבת, חיפשתי את התיק שלי והארנק והוא לא היה במקום ואז ראיתי שגם המחשב הנייד נעלם והתחלנו לחשוד קצת. ואז בעלי שם לב שהאופניים החשמליים שהיו צמודים לקיר, נמצאים במרכז הדשא. מייד התקשרנו למשטרה, שהגיעו ואמרו לנו שהם נכנסו ככל הנראה דרך הדלת של הגינה. זו סיטואציה לא נעימה שמישהו זר נכנס לך הביתה, כשמישהו חודר לך לפרטיות, במיוחד כשיש לך שלושה ילדים קטנים בבית. צריך להבין שמדובר בשכונה שהיא בבנייה, האזורים מאוד חשוכים, עדיין לא שמו את תאורת הרחוב ויש גישה מאוד קלה לשדות. בשבוע הבא אמורה להיות ישיבה של וועד השכונה יחד עם העירייה וזה אחד הדברים שיעלו, תאורה ויותר סיורים".

תגובות העירייה והמשטרה יובאו כאן כשיתקבלו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רענני ותיק

    המשטרה, וגרוע מכך מערכת המשפט (אם כבר תופסים פורץ ומביאים אותו לדין), אינם מתייחסים ברצינות הראויה לעבירות פריצה. לפיכך הפורצים חוגגים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר