גאגוס ברעננה. צילום יח"צ
גאגוס ברעננה. צילום יח"צ

דרמה בחיי הלילה של רעננה: בית המשפט הוציא צו סגירה לגגוס לבקשת העירייה

בית המשפט נעתר לבקשת בעלי המקום, והסכים לעכב את ביצוע צו הסגירה עד ה-15 בינואר. בעלי המועדון: " לא יכול להיות שעיריית רעננה שנים על גבי שנים תתעמר במוסד כמו מועדון הגגוס". העירייה: "לא ניתן יד לפגיעה ולהפרת החוק"

פורסם בתאריך: 15.12.19 18:44

בית משפט השלום בכפר סבא נעתר לאחרונה לבקשתה של עיריית רעננה, והורה על סגירתו של מועדון הגגוס באזור התעשייה, אחד ממקומות הבילוי המוכרים ברעננה. את הבקשה הגישה העירייה במסגרת מאבק משפטי בינה לבין המועדון, שנמשך כבר שבע שנים.

בית המשפט ציין כי החליט להיעתר לבקשתה של עיריית רעננה, לאחר שמצא כי המועדון פועל ללא רישיון עסק מדצמבר 2016 ועד היום, מלבד פרקי זמן קצרים בהם הוציאה העירייה לבית העסק רישיון עסק זמני, וכי בוצעו במקום עבודות בנייה אסורות ללא היתר. בעקבות כך, במקום כבר הוצאו בעבר על ידי העירייה צווי הריסה, צווי איסור שימוש לעבודות שבוצעו ללא היתר בנייה וצווי הפסקת עיסוק בהיעדר רישיון עסק.

בית המשפט אף ציין בהחלטתו כי בשנת 2012, הוטל על בעלי המועדון דאז קנס של 11 אלף שקלים בגין ניהול עסק ללא רישיון עסק, וכן בשנת 2013 הורשעו בעלי המועדון דאז בין היתר בביצוע עבודות בנייה ללא היתר ובאי קיום צו הריסה.

"אני מורה למשטרת ישראל ולכל מפקח מטעם עירית רעננה להיכנס לחצרים של מושא הבקשה (העסק וסביבתו)", כתב השופט אביב שרון בהחלטתו, "ולהרחיק מהם כל טובין שבהם ולנקוט בכל האמצעים, לרבות שימוש בכוח סביר הדרוש בנסיבות העניין כדי להבטיח ציות להחלטה זו המורה על הפסקת העיסוק בעסק".

צו הסגירה ניתן להיום, 15 בדצמבר, אך בעקבות ערעור שהגישו בעלי המועדון, ביצוע הצו נדחה בחודש, ל-15 בינואר.

עומר חסיד, אחד מבעלי המועדון, מסר בתגובה: "כרגע יש עיכוב ביצוע החלטה בעניין, ערעור בנושא הוגש לבית המשפט המחוזי. הגגוס ימשיכו להלחם על זכויות הבסיס על מנת להמשיך להפעיל עסק חוקי בישראל. לא יכול להיות שעיריית רעננה שנים על גבי שנים תתעמר במוסד כמו מועדון הגגוס שמביא כל סוף שבוע מאות של בליינים אשר מחזקים את העסקים באיזור התעשייה. עשרות בעלי פאבים ומועדונים סגרו את שעריהם בשנים האחרונות. נמשיך להלחם למען הצדק ולמען העיר רעננה".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "מדובר בעסק אשר במשך שנים מפר צוים שיפוטיים ומזה זמן לא מבוטל אינו מחזיק ברישיון עסק. לאור זאת פנתה העירייה לבית המשפט אשר הורה לסגור את העסק עד ליום 15.12. לאור בקשת בעלי העסק לעיכוב ביצוע הצו ב-30 ימים לצורך בקשת ערעור האריך בית המשפט את כניסת צו הסגירה לתוקף עד ליום 15.1. עיריית רעננה מעודדת עסקים ומקומות בילוי בתחומה ותומכת בהם אך לא תיתן יד לפגיעה ולהפרת החוק"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר