מכות
מכות

נער מרעננה הוכה במסיבה ותובע מתוקפו מאות אלפי שקלים

הנער הותקף לאחר ששוחח עם חברתו לשעבר של תוקפו. בכתב התביעה נטען כי התובע סבל מנזקים קשים בפיו, ובעקבות נזקים אלה הסתגר בביתו, סבל מפגיעה נפשית מתמשכת, ואף נקטעה לחלוטין קריירת הציור שלו

פורסם בתאריך: 16.12.19 15:24

צעיר מרעננה הגיש בשבוע שעבר כתב תביעה כנגד נער אחר, שהיכה אותו לפי הנטען בתביעה במסיבת יום הולדת בה נכחו השניים לפני כשנתיים חצי, וגרם לו לנזקים חמורים בפיו ובלסתו.

הרקע לתקיפה במהלך המסיבה, לפי הנטען בכתבת התביעה, היה כאשר הנתבע ראה את התובע משוחח עם בת זוגתו לשעבר, ובעקבות כך התנפל עליו, תקף אותו באגרופיו ונמלט מהמקום. לבסוף נעצר הנתבע על ידי שוטרים, הודה בעבירה, ושיחזר את המקרה. "בגלל האדרנלין לא הצלחתי לעצור", אמר בעת חקירתו, "אני מטומטם, הגזמתי", כך נכתב בתביעה. לפני כשנה הרשיע בית משפט השלום בפתח תקווה את התוקף בביצוע עבירה של חבלה חמורה, והטיל עליו להיכנס למסגרת טיפולית. כמו כן, הורה לתוקף לפצות את התובע ב-7,500 שקלים.

על פי כתב התביעה האזרחי שהגישו בשבוע שעבר באי כוחו של הנער שהותקף, עורכי הדין רענן בר-און וורד כהן, התקיפה גרמה לתובע לנזק נפשי רב שהשפיע רבות על חייו. "קודם לאירוע, היה התובע תלמיד תיכון בעיר רעננה, בעל עתיד מבטיח בתחום הציור", נכתב בכתב התביעה, "ציוריו המופלאים של התובע כבר התנוססו במסגרות שונות, ורבים וטובים הפצירו בו למען ימכור להם את עבודותיו, פרי כשרונו המיוחד. ואולם, חייו של התובע נותצו לרסיסים כאשר הלמו בו ללא רחם אגרופיו החזקים של הנתבע".

עורכי הדין ורד כהן ורענן בר און. צילום פרטי

בהמשך כתב התביעה, מתוארת השפעת התקיפה על חייו של הנתבע. "התובע נאלץ תקופה ממושכת להיות ללא שיניים קדמיות", נכתב בכתב התביעה, "כל מבנה מערכת השיניים השתנה… מראהו של התובע היה מחריד… לאחר התקיפה הסתגר התובע בביתו למשך כחצי שנה בשל מצבו הפיזי ובשל הבושה הנובעת מהפגיעה הקשה במראה שלו, לרבות אופן הדיבור המשובש כתוצאה מהפגיעה בלסתות ובשיניו. התובע מיעט לצאת מביתו, נהג להסתיר את פניו, ניתק קשרים חברתיים (למעט חברים קרובים שהגיעו לבקרו בביתו), נמנע מלצאת לאירועים חברתיים, חדל כמעט ללמוד ומיעט להגיע לבית הספר.

"בכלל כך, סבל וסובל התובע מהתקפי חרדה, אי שקט, נדודי שינה וסיוטים סביב עניין התקיפה… מאז האירוע חדל התובע לעסוק בציור, ובוודאי חדל מלפתח קריירה בתחום הציור. התובע אשר תכנן ללמוד ב-'בצלאל', לפתוח סטודיו, למכור את ציוריו ולעסוק, לפרנסתו, באמנות הציור, ואשר בנה את עתידו המקצועי באופן מושכל ויסודי – מצא עצמו ניצב אל מול שברי חלומו. לאחר האירוע, התובע נותר שבור, כואב, חסר ביטחון ומרוסק נפשית".

בעקבות התקיפה והנזק שנגרם לו, התובע דורש פיצויים של 250 אלף שקלים בגין , צער,כאב וסבל ופגיעה באיכות החים שנגרמה לו, פיצויים על הטיפולים הרפואיים שעבר ועל אלה שיזדקק להם בעתיד, סכום שנאמד בעשרות אלפי שקלים נוספים, ופיצויים על אובדן השתכרותו של התובע בעתיד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר