הספסלים האקולוגים החדשים בפארק רעננה. קרדיט: דוברות העירייה

צריכים להטעין את הפלאפון? בואו לפארק רעננה

בפארק הוצבו לאחרונה ספסלים אקולוגים, שעל גביהם מותקנים פאנלים סולאריים. הפאנלים מאפשרים הטענה של פלאפונים ניידים לאורך כל שעות היממה. מנהל הפארק, ויטוריו ארביב, מספר כי נבחנת האפשרות להציב עמדות הטענה נוספות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 29.12.19 09:07

יוזמה ירוקה: בשבועיים האחרונים, עיריית רעננה הציבה שלושה ספסלים אקולוגיים ברחבי הפארק העירוני במערב העיר, שמאפשרים הטענת טלפונים סלולריים אלחוטית באמצעות אנרגיה סולארית. על גבי הספסלים, נמצאים הפאנלים הסולאריים, ובעזרת מספר מועט יחסית של שעות חשיפה לשמש, העמדה מאפשרת הטענת ניידים מסביב לשעון. מלבד זאת, הספסלים משמשים כעמדות תאורה בשעות הלילה.

הספסלים האקולוגים החדשים בפארק רעננה. קרדיט: דוברות העירייה

"מדובר בסופו של דבר בהצבת חמישה ספסלים ברחבי הפארק, כאשר שלושה כבר הוצבו", מספר ויטוריו ארביב, מנהל הפארק, "הרעיון התחיל משיתוף פעולה עם חברת Green Eneregy, שרצתה לקיים איזשהו פרויקט משותף איתנו. בחברה רצו שכביכול פארק רעננה יהווה כאיזשהו 'חדר תצוגה' שלה, לשם כך היא העניקה לנו את הספסלים בהטבה מיוחדת, להנאת התושבים".

הספסל גם משמש כשלט חוצות", מוסיף ארביב, "כך שאפשר לשים עליו איזשהו פרסום ובכך גם להגדיל את הכנסות העירייה במינימום הוצאות".

מנהל הפארק הנבחר ויטוריו ארביב. צילום עיריית רעננה

מנהל הפארק ויטוריו ארביב. צילום עיריית רעננה

מה הסיכוי שנראה עמדות הטענה ירוקות דומות ברחבי העיר?

"ישנו רצון להמשיך עם עמדות ההטענה הירוקות שעובדות על אנרגיה סולארית. אני לא בטוח שלפי הקונפיגורציה של מה שיש לנו רגע, אבל לחברת Green Energy יש המון אופציות לריהוט רחוב, אז כבר נבחנת האפשרות להרחיב את השימוש בריהוט מחוץ לפארק, אל הרחוב או אפילו אל בתי הספר. המוטו שלנו הוא אנרגיה ירוקה, חדשנות וקיימות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר