עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

מינוי חדש בעירייה: הממונה העירוני על הנגישות

אופיר חזן בן ה-30, שעבד לפני כן בתפקידי ביטחון בעירייה, נבחר במכרז לתפקיד. הוא יהיה אחראי על קידום הנגישות הפיזית והחושית בעיר, וקידום המודעות לחשיבות הנגישות לאנשים עם מוגבלויות

פורסם בתאריך: 27.12.19 10:04

מינוי חדש בעירייה: אופיר חזן בן ה-30 זכה לאחרונה במכרז לתפקיד הממונה העירוני על תחום הנגישות, והחל בעבודתו לפני כשלושה שבועות. חזן עבד לפני כן מספר שנים בעירייה, בתפקידי פיקוח ותכנון במחלקת הביטחון.

חזן יהיה אחראי על הובלת תחום הנגישות העירונית לרבות תכנית אב בנושא מול הגורמים הרלוונטיים, וקידום המודעות לנושא קידום הנגישות לאנשים עם מוגבלות. בין היתר גם על ריכוז וקידום תחום הנגישות הפיזית והחושית בעיר רעננה בהתאם לצרכים, החוקים והתקנות; ליווי ואחריות על נושא הנגשת השירות, ומסירת מידע לציבור אודות נגישותו של השירות הציבורי או המקום שבו הוא ניתן.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, התייחס אמש (שבת) למינויו של חזן. "אני מברך את אופיר חזן שנבחר כממונה העירוני בתחום הנגישות", כתב ברוידא בחשבון הפייסבוק שלו, "אופיר ימשיך את היישום והביצוע של התוכנית הרב שנתית שגובשה בעיריית רעננה להנגשת המרחב הציבורי. אני מייחס לתפקיד זה חשיבות רבה ובהמשך הדרך אף נעצים את התפקיד על ידי יצירת פורום אזרחי-מוניציפלי שיעסוק באיתור וזיהוי בעיות הנגשה. דיאלוג חברתי ושיתוף הציבור במציאת הפתרונות הנאותים הם חלק ממודל הטיפול והניהול שאני בוחר להוביל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר