אוטובוס שהתדרדר ברחוב אחוזה. קרדיט: איחוד והצלה

בנס לא נגמר באסון: אוטובוס ריק התדרדר ברחוב אחוזה

קו 501 של מטרופולין התדרדר ללא נהג לאורך חלק מרחוב אחוזה, עלה על המדרכה ופגע בגדר אבן שעצרה אותו. למרבה המזל, אף אחד לא נפגע. "נס חנוכה", אמר כונן איחוד והצלה שהיה במקום

פורסם בתאריך: 24.12.19 13:05

אירוע יוצא דופן התרחש היום ברחוב אחוזה ברעננה, כאשר אוטובוס ריק ללא נוסעים התדרדר על הכביש, עלה על המדרכה ופגע בגדר אבן שעצרה את המשך ההתדרדרות. במזל רב, לא נפגע אף אחד. מדובר בקו 501 של חברת מטרופולין הנוסע במסלול רעננה – תל אביב, שהחל את התדרדרותו סמוך לפינת הרחובות אחוזה וגורדון. טרם ההתדרדרות, הנהג עצר את האוטובוס בתחנה סמוכה עקב תקלה טכנית באוטובוס, הוריד את כל הנוסעים, ויצא בעצמו מהאוטובוס כדי לאבחן את התקלה באופן חיצוני.

אוטובוס שהתדרדר ברחוב אחוזה. קרדיט: איחוד והצלה

אוטובוס שהתדרדר ברחוב אחוזה. קרדיט: איחוד והצלה

אוטובוס שהתדרדר ברחוב אחוזה. קרדיט: איחוד והצלה

"אנחנו יצאנו לתאונת דרכים רגילה לכל דבר, בלי לדעת יותר מדי פרטים", מספר ניב בוחבוט, כונן איחוד והצלה שהגיע למקום, "הגענו וראינו אוטובוס ריק שהתדרדר לאחור עד שפגע בגדר אבן שעצרה אותו. התחלנו לסרוק את המקום, הנהג בחוץ היה בהיסטריה נוראית, מסתבר שהוא רדף אחרי האוטובוס ברגל. בעזרת עיריית רעננה, נעזרנו במצלמות העירייה שצילמו את האירוע, וידאנו שאין פצועים שפספסנו ושהכל תקין. מעדויות של עוברי אורח, הם שמו לב לאוטובוס המתדרדר וצעקו לאנשים על המדרכה לזוז מהדרך, ובאמת אף אחד לא נפגע בזכות זה. זה נס חנוכה. האוטובוס יכל להמשיך על אחוזה ולפגוע במישהו".

מחברת מטרופולין נמסר בתגובה: "בעקבות תקלה באוטובוס הונחה הנהג להוריד את הנוסעים ולבצע מספר פעולות על מנת לתקן אותה.
במהלך ניסיון הטיפול התדרדר האוטובוס. האירוע ללא נפגעים והוא נמצא תחת בדיקה קפדנית של קצין הבטיחות של החברה. לאחריה נדאג להפיק לקחים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן מ

    מעניין שדווקא לגבי תאונה דרכים אחרת ואף קשה יותר עם נפגעים, אשר קרתה לפני ימים ספורים (ויצמן פינת הנשיאים), טענו לכאורה גורמי העירייה שהמצלמות העירוניות הללו הינן מצלמות אבטחה לבקרה בזמן אמת ללא תיעוד והקלטה.

    י מעניין מה האמת

  2. רונן מ

    איך בדיוק האוטובוס הידרדר, ולפחות נמצא, עם החזית שלו בכיוון ההפוך לתנועה?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר