מדורה. צילום: מזל טלבי לוי
מדורה. צילום: מזל טלבי לוי

הילד זרק מחסום אחד, העירייה קנסה את אמו על 18 מחסומים

בתחילת השבוע פורסמה באתר זה ידיעה על אם חד הורית שנקנסה על ידי העירייה ב-3,500 שקלים בעקבות מחסום שבנה זרק למדורה. בעקבות תלונות האם פנינו לעירייה ותגובתם הפתיעה אותנו

פורסם בתאריך: 19.7.17 16:00

בתחילת השבוע פורסמה באתר זה ידיעה על אם חד הורית לילד בן 13, תושבת העיר, שנקנסה על ידי העירייה ב-3,500 שקלים. הסיבה: בנה זרק  מחסום ברזל השייך לעיריית רעננה למדורת ל"ג בעומר. האם התלוננה על גובה הקנס ובעקבות דבריה פנינו אל העירייה כדי לקבל את התייחסותה. היום התקבלה תגובת העירייה. יצוין כי ההסבר של העירייה לגובה הקנס, מקומם ומפתיע. כך נכתב בתגובה, מילה במילה: "המשפחה חויבה בתשלום התואם גובה עלותם של 18 מחסומי הברזל, שהושחתו בפעולת ונדליזם". עוד נמסר מהעירייה: "יצוין כי בשל נסיבות המקרה לא ננקטו כל ענישה או מתן קנסות מעבר לכיסוי הנזק הישיר של הרס הרכוש הציבורי. מסיבות של צנעת הפרט אנו מנועים להיכנס למכלול פרטי המקרה".

הידיעה על כך שגובה הקנס כלל את עלותם של 18 מחסומים, הדהימה את האם, שאמרה: "אני בהלם, הם ממש לא נורמליים, מה פתאום הם מחייבים אותנו על כל מה שילדים זרקו בחג. איזה מנוולים הם, אי אפשר לתאר. זו חוצפה. בהתחלה הם אמרו לי שלושה כי זה מה שנזרק לאש באותה המדורה ולא כולם על ידי הבן שלי. אין להם כנראה מאיפה לקחת כסף".

בעקבות דבריה של האם העלנו בפני העירייה כי בנה זרק רק מחסום אחד ומדוע חייבו אותה בסכום עלות של 18 מחסומים. בתגובה נמסר מדוברות העירייה: הילד זרק 18 מחסומים לאש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. נחמיה תנא

    עם כל הצער על מצוקתה של האם החד-הורית : ונדליזם ופגיעה ברכוש ציבורי (וגם פרטי) הם תחביב מקובל אצל בני נוער. לא ניתן להגיש תלונה במשטרה על כל מקרה כזה (המשטרה בדרך כלל אינה נוקטת צעדים מול בני 13, ובכלל, נוהגת לסגור תיקי עבירות כאלו "מחוסר עניין לציבור"). הדרך היחידה להרתיע היא הטלת קנס כבד על ההורה/ההורים, ולקוות כי הם יחנכו את הנער . מעניין שהאם לא הביעה כל הסתייגות מהמעשה המכוער של בנה, אלא רק התלוננה על גובה הקנס.

  2. תושב העיר

    עירייה של נוכלים , הילד זרק מחסום אחד האשימו אותו ב 18. העיקר להגיד שמצאתם את הפושע גועל נפש

  3. סיגלית תושבת העיר

    בושה וחרפה לעירייה במקום שיענישו את הילד .
    לנקות איזה גן ציבורי או לתרום משהו לציבור
    מחייבים את האם לשלם .
    בושה וחרפה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר