מימין: דביר בנדק, ד"ר חגי אמיר מנהל ביה"ח לוינשטיין ושלומי שבת. קרדיט: יוחנן הראל
מימין: דביר בנדק, ד"ר חגי אמיר מנהל ביה"ח לוינשטיין ושלומי שבת. קרדיט: יוחנן הראל

הישג לבית החולים לוינשטיין: מיליון וחצי שקלים גויסו בערב התרמה חגיגי

כ-1,600 אורחים ותורמים הגיעו לאירוע החגיגי, בו הופיעו הזמרים שלומי שבת ויובל דיין. כל ההכנסות באירוע יוקדשו להרחבת המרכז החינוכי-שיקומי לילדים המאושפזים

פורסם בתאריך: 29.12.19 14:01

עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין, בראשותם של ארז מלצר, יו"ר העמותה ושולה מליק, מנכ"לית העמותה, קיימה ביום ראשון האחרון,ב-22 בדצמבר, אירוע התרמה מיוחד אשר הצליח לגייס לא פחות ממיליון וחצי שקלים. כל הכנסות האירוע מיועדות להרחבת המרכז החינוכי-שיקומי הפועל בבית החולים לוינשטיין כחלק מהמחלקה לשיקום ילדים ונוער. המחלקה, בניהולה של ד"ר שרון שקלאי, מטפלת בילדים ונוער מגיל שנתיים ועד 18 שחוו סוגים שונים של חבלות ומחלות וזקוקים לשיקום.

כ – 1600 ידידים ותומכים של בית החולים הגיעו למתחם קבלת הפנים החגיגי בבית האופרה – המשכן לאומנויות הבמה בשעות הערב וצפו לאחר קבלת פנים קצרה במופע סוחף של שלומי שבת ויובל דיין.

הערב, בהנחייתו של דביר בנדק, התקיים במעמד מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון, ד"ר חגי אמיר, מנהל בית החולים לוינשטיין, רון חולדאי, ראש עיריית ת"א, חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה, משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, ארז מלצר, יו"ר עמותת הידידים של בית חולים לוינשטיין, דוד בן בסט, סגן יו"ר העמותה ושולה מליק, מנכ"לית העמותה.

הערב כלל הקרנת סרט על שיקומה של הנערה רוני מירוז בת ה – 12 במחלקה לשיקום ילדים ונוער, כאשר מיד לאחר הסרט עלתה לקול תשואות הקהל לבמה להדלקת נר עם מנהל ביה"ח, ד"ר חגי אמיר.

ד"ר חגי אמיר, מנהל ביה"ח לוינשטיין, אמר באירוע: "חג החנוכה הוא חג המסמל ניצחון האור על החושך, ניצחון של הרוח על החומר וניסים שקורים לנו כאומה וכאנשים פרטיים, ניסים שקורים אצלנו מדי יום בביה"ח לוינשטיין בתהליכי השיקום שעוברים המטופלים שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אזרח

    מה ההישג בזה?

    התכוונתם תעודת עניות לממשלה והעיריה שלא מממנים את בית החולים בצורה מספקת ומכריחה את המוסד לפנות לתרומות לצורך התקיימות וצמיחה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר