שלט ההפגנה נגד הארנונה. צילום שחר אריאל
שלט ההפגנה נגד הארנונה. צילום שחר אריאל

היום: הפגנת מחאה נגד גובה הארנונה ברחבת יד לבנים

ראשי מחאת הארנונה, שחר אריאל, יוסי גולן, מוטי מרגי ואיתי זיידה, מתכננים להפגין היום מחוץ לישיבת המועצה. גולן: "אנחנו דורשים התייעלות בעירייה ופיטורי עובדים"

פורסם בתאריך: 30.12.19 08:02

מחאת הארנונה מגיעה לפתח בית יד לבנים: התושבים ובעלי העסקים המוחים כנגד גובה מס הארנונה, מתכוונים להפגין היום החל מהשעה 18:00 ברחבת יד לבנים, ובמקביל לישיבת המועצה שתחל בשעה 19:00. את המחאה מובילים שחר אריאל, איתי זיידה, מנהל הפורום העירוני "פורום תושבים ברעננה" יוסי גולן ומוטי מרגי, בעל עסק ברחוב אחוזה, שגייס מספר בעלי עסקים למחאה.

"אנחנו מקווים שיגיעו מאות אנשים", אומר יוסי גולן, "2020 כבר אבודה מבחינתנו, אין הרבה מה לעשות. מה שאנחנו מנסים לעשות, זה להפעיל עכשיו לחץ ככה שב-2021 לא רק שלא יבצעו את ההעלאה האוטומטית, אלא גם יורידו את הארנונה. אנחנו דורשים התייעלות בעירייה ופיטורי עובדים. חבר מועצה בכיר אמר לי שצריך לפטר בין מאתיים למאתיים חמישים עובדי עירייה. אפשר לקדם את זה, אבל ראש העיר מתעקש, הוא כנראה מפחד".

"אנחנו דורשים התייעלות בעירייה ופיטורי עובדים".יוסי גולן. צילום: עדו גולן

"ההפגנה היא רגע שיא במאבק שלנו מול אוזלת היד של ראש העירייה, סגניו ומועצת העיר כולה שהוכיחו לנו התושבים מהי פוליטיקה ישנה ומכוערת", אומר שחר אריאל, ממובילי המחאה, "במקום למצוא פתרונות יצירתיים ודרכי התייעלות בחרו להעלות את הארנונה בעיר בסך של 6.48% בשתי עליות רצופות. אנחנו התושבים בהפגנה אומרים שלא ניתן יד להתנהלות חובבנית. לא לשם כך נבחרתם! להגיד שראש העיר לוקח אחריות על הגרעון ולהאשים את קודמיו זו לא אחריות אלה דמגוגיה".

"ההפגנה היא רגע שיא במאבק שלנו". שחר אריאל. צילום שחר פליישמן

תגובת עיריית רעננה תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר