חיסון. צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום
צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

איפה ברעננה יש חיסוני שפעת ומתי יגיעו חיסונים חדשים? צומת השרון מביא תמונת מצב עדכנית

תושבים שניסו להתחסן נגד שפעת ברעננה נתקלו במחסור חמור במלאי החיסונים. בדקנו מול קופות החולים ברעננה מה המצב במרפאות ומתי יהיה מלאי חדש

פורסם בתאריך: 31.12.19 13:26

בהלת החיסונים לשפעת הגיעה גם לרעננה. תושבים מדווחים כי כשניסו ליצור קשר עם קופות החולים, על מנת לקבל חיסונים, נאמר להם כי ישנו מחסור קשה בחיסונים במרפאות השונות בעיר, וכי קיימת חוסר בהירות לגבי מתי יגיעו חיסונים לעיר. בדקנו מול קופות החולים מתי יגיעו חיסונים לעיר, כמה ולאילו מרפאות.

מקופת חולים מאוחדת נמסר שנשארו מעט מאוד חיסונים במרפאות ברעננה, וכעשרת אלפים חיסונים שהתקבלו על ידי הקופה פוזרו במוקדים ברחבי הארץ. תושבי העיר יוכלו להתחסן במוקד מאוחדת הקרוב לרעננה, הנמצא בכפר סבא.

מקופת חולים לאומית נמסר שכרגע אין חיסונים במרפאות לאומית ברעננה, וכי כרגע לא ידוע מתי חיסונים יגיעו לסניפי הקופה בעיר. למרות זאת, מסרו כי ישנם חיסונים במרפאות בתל אביב, וכי ככל הנראה יגיעו היום (שלישי) חיסונים גם למרפאות בכפר סבא, שם אפשר להתחסן כנגד השפעת.

מקופת חולים כללית נמסר כי הועברו לכללית 30,000 חיסונים ממשרד הבריאות, שהופצו למרפאות ברחבי הארץ. בקופה מספרים כי הם עושים מאמצים כדי להזמין חיסונים נוספים מחו"ל. את החיסונים ניתן לקבל ברעננה במרפאת שועלי.

מקופת חולים מכבי נמסר כי הבוקר חולק ברחבי הארץ מלאי של כעשרת אלפים חיסונים שצפו להסתיים עד סוף היום. בקופה מסרו כי כרגע אין חיסונים ברעננה, ותושבי רעננה יוכלו להתחסן רק במוקדי מכבי בפתח תקווה ורמת השרון, החל מהשעה 16:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר