תגובה מפרופיל הפייסבוק של חיים ברוידא
תגובה מפרופיל הפייסבוק של חיים ברוידא

"אידיוט בע"מ": מי פרץ לפרופיל הפייסבוק של חיים ברוידא?

מחדל באבטחת רשת? בפוסט שפרסם חבר המועצה אלי אלוש הופתעו לגלות הגולשים תגובת גנאי מהפרופיל של ראש העירייה שכינתה אותו "אידיוט בע"מ". ברוידא: "אין לי קשר או למישהו מטעמי לנוסח הדברים. אני מגנה אותם ואת הסגנון"

פורסם בתאריך: 31.12.19 18:25

גולשים שביקרו אתמול בדף הפייסבוק של חבר המועצה אלי אלוש, הופתעו לגלות בפוסט שפרסם תגובה מפרופיל הפייסבוק של ראש העירייה, חיים ברוידא, שכינתה את אלוש "אידיוט בע"מ". הפוסט עסק בהצעתו לסדר של אלוש, אותה ביקש להעלות לסדר היום של ישיבת המועצה שהתקיימה לפני פרסום הפוסט.

תגובה מפרופיל הפייסבוק של חיים ברוידא

תגובה מפרופיל הפייסבוק של חיים ברוידא

אלוש ביקש בהצעתו לסדר, למנוע חתימה של הסכמים קואליציונים רק עם חלק מסיעה ולא עם כולה, ודרש להביא לעיון הקואליציה טיוטת הסכמים לפני שהם נחתמים. ההצעה נדחתה ברוב קולות, אך זכתה לתמיכתו של חבר הקואליציה יקי ודמני, שהצביע כנגד המשמעת הקואליציונית. בפוסט כתב: "זהו ערב של ניצחון האור על החושך, של מגני השקיפות על שותפי ההסתרה. ניצחון תומכי טוהר המידות ומנהל תקין על בעלי אינטרסים אישיים, תפקידים וכיבוד. תודה רבה לששת חברי מועצת העיר, וברשם יקי ודמני, לרונית וינטראוב, צבי רוסלר, עדית דיאמנט, דבי סלוצקי ולאנה פוזמנטיר, שתמכו באומץ אישי וציבורי בהצעתי במועצת העיר הערב למען השקיפות ומנהל תקין. לצד זה צר לי על החלטתם של אילו שמנהל תקין ושקיפות בגרונם וחרב פיפיות בידם..".

ברוידא מחק את התגובה שהופיעה תחת פרופיל הפייסבוק שלו, תגובה שעוררה לא מעט רעש ברשתות החברתיות, וכתב: "אין לי קשר לתגובה הזאת, זה לא הסגנון שלי. רק יכול להעריך שמישהו שמכיר את היוזר (הסיסמה) שלי, עשה מעשה חמור ביותר מעבר להתחזות זה שימוש אסור. הסיסמא תוחלף, ובדיקה מעמיקה תעשה לגלות מי אחראי".

בדף הפייסבוק האישי שלו, הוסיף ברוידא וכתב: "אמש נפרץ אחד הפרופילים שלי בפייסבוק והתפרסמה תגובה כביכול בשמי. אין לי קשר או למישהו מטעמי לנוסח הדברים. אני מגנה אותם ואת הסגנון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר