אלפרדו אינסלברג ז"ל. באדיבות המשפחה
אלפרדו אינסלברג ז"ל. באדיבות המשפחה

"אדם מיוחד במינו": המתמטיקאי הרענני האהוב, אלפרדו אינסלברג, הלך לעולמו

אלפרדו ז"ל הלך אמש לעולמו בעקבות מחלת הסרטן כשהוא בן 83. אלפרדו נהג להתנדב רבות ברעננה, ואף היה חבר ברשימתו של סגן ראש העירייה ניר קריסטל למועצה. "אישיות יוצאת דופן", ספד לו קריסטל

פורסם בתאריך: 31.12.19 15:35

עצב גדול: אלפרדו אינסלברג ז"ל, תושב העיר ומתמטיקאי בעל מוניטין בינלאומי, הלך אמש לעולמו בגיל 83, לאחר מאבק במחלת הסרטן. הוא הובא היום למנוחות. אלפרדו היה אישיות מוכרת מאוד בעולם המתמטיקה והמחשבים, ושימש בין היתר כמרצה למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, ואיש מפתח בחברת המחשבים IBM. הוא היה בין מקימי מרכז החברה בחיפה.

אלפרדו היה אף מוכר בקרב תושבי העיר בשל התנדבותו הרבה, בין היתר במועדון קפה אירופה, במשמר האזרחי ובקלוב התעופה רעננה. מלבד זאת, אלפרדו היה חבר ברשימתו של סגן ראש העירייה ניר קריסטל למועצה.

"קשה להאמין שהכרנו רק לפני שנתיים וחצי, כי נקשרנו אחד בשני", ספד לו היום קריסטל, "חברות טהורה, אמיתית, חיבור של הלב. והלב שלי היום רוטט מבכי כשצריך להיפרד ממך חבר יקר שלי. להגדיר אותך במילה אחת – מענטש. אתה אישיות יוצאת דופן, אדם מיוחד במינו. יש לך שמחת חיים שזוכים בה יחידי סגולה. היה לך חיוך טוב לב ואהבת בני אדם שמיד גרמה להתאהב באדם שאתה. כמה התרגשתי כשנענית לבקשתי להצטרף לרשימת 'רעננים' בבחירות האחרונות לראשות העיר ולמועצת העיר רעננה. נתת לנו תחושה שזה חשוב לך, שאנחנו יקרים לליבך. כשבאת לביתי תמיד היית מגיע עם משהו ביד, עוגיות ותמיד אמרתי לך שאינך צריך לבוא עם דבר, רק אתה, זה יותר מכל דבר, אבל הנתינה שאפיינה אותך בחייך היתה בכל פרט".

"לא היו אנשים כאלה", מוסיפה נועה פוירמן, שהכירה את אלפרדו היטב, "לא היית מנחש שהוא מעל 80. היו לו אנרגיות וחוש הומור, והוא פשוט סחף את כולם אחריו. הוא היה אדם מדהים. באנרגיות שלו הוא היה צעיר יותר ממני ומהרבה אנשים שאני מכירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר