בית הספר היסודי החדש בנווה זמר
בית הספר היסודי החדש בנווה זמר

חברי מועצה לא הוזמנו לטקס פתיחת בית הספר בנווה זמר: "תופעה פסולה"

חברי האופוזיציה וחלק מחברי הקואליציה לא הוזמנו על ידי העירייה לטקס החגיגי של פתיחת בית הספר. חבר המועצה אלי אלוש: "צר לי שתופעה בזויה זו קיימת ללא מפריע"

פורסם בתאריך: 6.1.20 09:45

מעל הטקס החגיגי לפתיחת בית הספר היסודי בנווה זמר שהתקיים ביום שישי האחרון, ריחף ענן שחור אחד: לטקס החגיגי לא הוזמנו חלק גדול מחברי המועצה, ביניהם חברי האופוזיציה וחלק מחברי הקואליציה. במקום היו נוכחים רק ראש העיר חיים ברוידא, סגנו ניר קריסטל וחבר סיעתו רחמים שלום. חברי סיעת האופוזיציה, מרצ, לא הוזמנו לאירוע, וכן לא הוזמנו חברי הקואליציה אלי אלוש, יקי ודמני, אנה פוזמנטיר וחברי סיעת 'לב'.

חלק מחברי המועצה שלא הוזמנו, במיוחד אלה המשתייכים לקואליציה, הביעו מורת רוח בנושא. שניים מהם אף טוענים כי כאשר ביקשו לברר מדוע לא הוזמנו, קיבלו תשובה מאיילה בר, לא מהעירייה, שטענה כי היה פקשוש בשליחת ההזמנות. "אני רואה בחומרה רבה את התופעה הפסולה של הדרת חברי מועצת עיר", אומר חבר המועצה אלי אלוש, "בעיקר של אילו שאינם מזוהים עם מקהלת תומכיו של ראש העיר, מאירועים עירוניים שוטפים בכלל ואירועים בעלי ערך ציבורי מיוחד, בפרט, כדוגמת טקס פתיחת בית הספר החדש בנווה זמר. צר לי שתופעה בזויה זו קיימת ללא מפריע. חשוב להזכיר כי בקדנציה הקודמת חיים ברוידא התלונן והביע לא פעם את ביקורתו על 'השלטון הקודם', בשל אי זימונו לארועים עירוניים . על זה נאמר במקורותינו : 'נאה דורש נאה מקיים'".

"מתעסקים בשטויות", אומר מנגד סגן ראש העירייה מיכאל רייזמן מסיעת 'לב', "מחפשים את מה לחפש. לכל טקס פתיחה צריכים לבוא כל העולם? אותי אישית לא הזמינו, וכל מי שחבר מועצה וחי בעיר ידע שבית הספר נפתח. מי שהיה רוצה להגיע, היה יכול להגיע".

בעיריית רעננה סירבו להגיב על הנושא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר