יונית גבע. צילום נטלי פוקס עמותת חבר לי
יונית גבע. צילום נטלי פוקס עמותת חבר לי

"תוקפים אותי ואת ילדיי אישית, זה הגבול". יונית גבע פורשת מניהול עמותת החתולים

יו"ר העמותה בשלוש השנים האחרונות טוענת כי היא מהווה מטרה להתקפות אישיות בשנה האחרונה, בין השאר מצד פעילי עמותות אחרות. אם לא יימצא לה מחליף בקרוב, העמותה הותיקה תתפרק

פורסם בתאריך: 8.1.20 19:12

אין בעל או בעלת חתול אחד בעיר שלא מכיר את עמותת חתולי רעננה, שנוסדה לפני כ-15 שנה בעיר. בשלוש השנים האחרונות מכהנת תושבת העיר, יונית גבע, כיו"ר העמותה, אך זו מתכוונת להתפטר בקרוב מתפקידה, וכתוצאה מכך קיימת סבירות גבוהה שהעמותה תתפרק ולא תמשיך את עבודתה.

יונית טוענת כי בשנה האחרונה, היא מהווה מטרה להטרדות בלתי פוסקות והתקפות אישיות מצד תושבים ופעילים של עמותות אחרות למען בעלי חיים, וכי התפטרותה מגיעה ממקום של ייאוש והרגשה כי הגיעו מים עד נפש. "אני לא חושבת שאנשים מבינים – אני לא מקבלת משכורת מהעמותה", מספרת יונית, 43, "זאת עבודה התנדבותית בלבד. וזה כמו משרה וחצי. חוץ מזה שאני אמא לשני ילדים, אני מחזיקה שני משרות, ומנהלת את כל ענייני העמותה. לא תמיד מצא חן בעיני כולם מה שאנחנו עושים בעמותה, בין אם זה עיקורים או סירוסים, או טיפול רפואי שחתולים מקבלים שהם לא מסכימים איתו. מלבד זה, יש גם פעילים של עמותות אחרות שמאוד ישמחו לראות אותנו עוזבים את העיר, כדי שהם ייכנסו ויקבלו את התקציבים שלנו, את המרפאה ואת החתוליה שלנו שהקמנו בעבודה קשה. פשוט מנסים לקחת לנו את זה מתחת לרגליים, ופונים לפסים אישיים"

יונית גבע. צילום נטלי פוקס עמותת חבר לי

איזה פסים אישיים?

"היו בפייסבוק התבטאויות אישיות נגדי בפוסטים ציבוריים שאנשים תקפו אותי, וגם שולחים הודעות לפייסבוק האישי שלי ולטלפון הפרטי שלי"

מה הם כותבים לך?

"שאני לא ראויה להיות יושבת ראש, שאתפטר במידי. שאם לא אתפטר, הם ידאגו להוציא אותי מהעיר ומרעננה באופן באישי. החליטו שאני מפלרטטת עם אחד מהמפקחים של המחלקה הוטרינרית כי אנחנו עובדים יחד, ובגלל שאני מתגרשת אמרו לי שאני מחליפה אפס באפס, שסירסתי את בעלי ובגלל זה הוא ברח. אני מעלה גם תמונות של הילדים שלי לפייסבוק, ואנשים כתבו לי גם על זה, שאני משתמשת בילדים שלי לא כראוי, ושהם חמודים ויפים ולא כדאי שאני אעלה יותר תמונות שלהם לפייסבוק. אותי אפשר לתקוף, אבל הילדים שלי חשובים יותר מכל בעל חיים. ברגע שיורדים לי לפסים אישיים ונכנסים לי לחיים, שם זה מבחינתי נגמר. תוקפים אותי ואת ילדיי אישית, זה הגבול".

פוסט בפייסבוק נגד יונית גבע

פוסט בפייסבוק נגד יונית גבע

ב-19 בינואר, תתקיים ישיבת ההנהלה השנתית של העמותה, בה תגיש יונית את מכתב ההתפטרות שלה. אם לא יימצא מועמד לתפקיד, העמותה תגיש בקשה לפירוק, אחרי עשור וחצי של פעילות. "כשאנחנו קיבלנו את העמותה, היא הייתה די כושלת עם חובות אצל המון ספקים", אומרת יונית, "הצלחנו לסגור במשך הזמן את החובות לכל הספקים, ולהגיע למאזן. נלחמתי על תקציבים מהעירייה לעיקורים וסירוסים. הצבנו פינות האכלה, הייתי ועזרתי בהקמה של מרפאה במחלקה הוטרינרית העירונית. הקמנו חתוליה ברעננה, מה שמעולם לא היה. אנחנו עובדים עם בתי אומנה, כרגע בחסות העמותה יש 40 חתולים, כשרק 11 מתוכם נמצאים בחתוליה, וכל השאר נמצאים בבתי אומנה.

"במידה ומישהו ירצה את התפקיד, מאוד נשמח כי אז העמותה תמשיך לפעול, צבי נדב רוסלר נלחם כדי להקים אותה והוא עשה עבודה מדהימה. אבל במידה ולא יהיה מי שיחליף, נשלח את העמותה לפירוק. בינתיים אין אנשים שרוצים את התפקיד. כל אלה שכתבו לי 'תתפטרי, יש לך מחליף ראוי', אז עובדה, אין מחליף נקודה. הפירוש הוא שהעמותה תתפרק. וזה עצוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ענבר

    עצוב מאוד ובושה לכל מי שהיה לו חלק ב"עליהום" הזה. יונית מקסימה והנדיבות שלה והאכפתיות והלב הרחב שלה לבעלי חיים באמת שאין כאלה דברים. אנשים גיבורים גדולים מאחורי מקלדת, אבל בתכלס בוא נראה אותם נכנסים לנעליים שלה. גועל נפש לרדת לפסים אישיים ככה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עמותת חתולי רעננה עושה חסד וטוב ואני נעזרת בהם המון, בושה וחרפה לכל אלו שמפריעים וגורמים עוול ליונית ומשפחתה ולחתולים חסרי הישע. מקווה שהעניין יסתדר כי יונית היא אדם מקסים שכולו לב♥ונתינה או שיימצא מחליף הולם וראוי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר