"העץ הנדיב" של שני קצלניק ברעננה. קרדיט שני קצלניק
"העץ הנדיב" של שני קצלניק ברעננה. קרדיט שני קצלניק

פרויקט שמחמם את הלב: שני קצלניק אוספת מעילים ותולה אותם על עצים ברעננה

שני קצלניק מרעננה אספה מעל מאה מעילים משומשים, וכעת היא תולה על אותם על עצים ברחבי רעננה, למען אלה שזקוקים להם במזג האוויר החורפי. "הרבה אנשים אהבו את הרעיון וביקשו להעתיק את הרעיון לעיר שלהם", מספרת שני

פורסם בתאריך: 7.1.20 08:56

יוזמה שמחממת את הלב: שני קצלניק בת ה-31 מרעננה, צלמת במקצועה, החליטה לפני כחודש ליזום פרויקט מקסים: היא אספה מעילים משומשים מחברים ומשפחה, כדי לחלק אותם לאלה שזקוקים להם במזג האוויר החורפי. "זה התחיל לפני חודש בערב, כשהחורף הגיע", מספרת שני, "היה איזה יום שיצאתי מהבית וקיבלתי ממש זבנג של רוח קרה, וחשבתי לעצמי מה עושים האנשים שאין להם לאן לברוח מהקור הזה. אז התחלתי לאסוף ממשפחה וחברים מעילים, וזה צבר ממש תאוצה. חלק מהמעילים, חילקתי לאנשים כשהסתובבתי בתל אביב וברעננה, ואת מה שנשאר תליתי על עץ בשדרות רוטשילד בתל אביב ועל עץ בפינת הרחובות בורוכוב ואחוזה".

איך הייתה ההיענות?

"אספתי בסביבות מאה מעילים. כל אחד שפניתי אליו אמר לי שיש לו, והוא גם פנה לחברים ולמשפחה שלו ואסף מהם. כמו שאני מאוד התרגשתי לקראת הרעיון הזה, אז הנחתי שיש עוד אנשים שרוצים לעשות את זה אבל לא יודעים איך. הפתיע אותי שזה נהיה ויראלי מאוד מהר, הרבה אנשים אהבו את הרעיון וביקשו להעתיק את הרעיון לעיר שלהם".

"העץ הנדיב" של שני קצלניק ברעננה. קרדיט שני קצלניק

איך הגיבו האנשים שחילקת להם את המעילים?

"התרגשו ממש. קודם כל כולם שאלו כמה זה עולה, וכשהסברתי להם שזה ללא תמורה זה ממש נגע בהם. אני מאמינה שרק אנשים שהיו צריכים לקחו, אנשים שיש להם מעילים בבית לא יקחו מעיל".

את מתכננת לעשות מיזם נוסף ברעננה?

"כרגע פתחתי עמוד בפייסבוק. היום בערב אני מתכננת לאסוף את מה שלא נלקח בגלל הגשמים, ואחדש את הפעילות כשיהיו ימים בהירים שוב. לאחר הגשמים אבחר מיקום אסטרטגי בכל עיר בסביבה, אתלה את המעילים ואפנה את העוקבים של העמוד לכתובות המדויקות. אשים איפה שיבקשו ואיפה שאני רואה שיש צורך מסוים, ואפנה את האנשים לשם. ואנשים יוכלו להגיע לשם ולאסוף את זה ישירות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר