תאונה קשה בכביש 5511 סמוך למחלף הדרים. צילום מבצעי מד"א
תאונה קשה בכביש 5511 סמוך למחלף הדרים. צילום מבצעי מד"א

"תומר ויניב נהרגו במקום": כתב אישום הוגש נגד דורס רוכבי האופניים בסמוך למחלף הדרים

העקיפות המסוכנות, הפולקסווגן המשודרגת והקנאביס: תושב אור עקיבא מואשם בהמתה בקלות דעת של יניב לוגסי ותומר ויינשטיין ז"ל. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו את תום ההליכים

פורסם בתאריך: 8.1.20 13:34

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) לבית משפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד יהונתן פדידה בן ה-29 מאור עקיבא, שדרס למוות את רוכבי האופניים יניב לוגסי ותומר ויינשטיין ז"ל, על כביש 5511 בסמוך למחלף הדרים. האירוע הטרגי התרחש ב-16 בדצמבר, בסמוך לשעה 06:00 בבוקר.

על פי כתב האישום, פדידה עבד במסעדה במושב בני ציון הסמוכה לכביש 5511, והיה עושה את הדרך מאור עקיבא לעבודתו במסעדה כמעט מדי יום, במשך השנתיים האחרונות. בכתב האישום נטען כי פדידה, שנהג ברכב מסוג פולקסווגן גולף GTI, ביצע בו מספר שינויים כמו התקנת מערכת הזרמת מתנול למערכת היניקה ברכב והתקנת מצנן אוויר יניקה מוגדל, שלא אושרו על ידי רשות הרישוי, והותקנו כדי לשפר את ביצועי הרכב.

"במהלך התקופה, בהזדמנויות רבות ובמועדים שאינם ידועים במדויק למאשימה", נכתב בכתב האישום, "נהג הנאשם ברכב בכביש בשעות הבוקר, במהירות מופרזת וכזו שאינה מותאמת לתנאי הדרך, ביצע עקיפות של כלי רכב במהירות גבוהה ובצורה שסיכנה את משתמשי הכביש, וזאת למרות שהייתה בשולי הכביש תנועה ערה של רוכבי אופניים ומתאמנים שביצעו אימוני ריצה".

בכתב האישום טוענת הפרקליטות כי ביום התאונה, עבר פדידה לנתיב הנגדי כדי לבצע עקיפה, אך הבחין ברכב שהגיע מולו. "בתגובה לכך, הנאשם אשר נהג במהירות 158.6 קמ"ש לפחות", נכתב בכתב האישום, "סטה ימינה בחדות בחזרה לנתיב שבכיוון נסיעתו, איבד שליטה על רכבו, סטה שמאלה לנתיב הנגדי, פגע עם חזית הרכב במעקה הבטיחות, וכתוצאה מכך הסתחרר עם רכבו ופגע ביניב ותומר, והמשיך את הסחרור ימינה עד לעצירת הרכב בנתיב שבכיוון נסיעתו. כתוצאה מהתאונה נהרגו יניב ותומר במקום".

הפרקליטות אף טוענת כי ביום התאונה נמצא בגופו של פדידה THC, החומר הפעיל בקנאביס, וכמו כן הייתה באחזקתו שקית קנאביס אותה השליך מהרכב לאחר התאונה. הפרקליטות מאשימה את פדידה בשתי עבירות של המתה בקלות דעת, שיבוש מהלכי משפט, נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש ובמהירות שיש בה סכנה לציבור, שינוי מבנה רכב והחזקת סם מסוכן לצריכה עצמית. כמו כן, הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של פדידה עד תום ההליכים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר