בית לוינשטיין. צילום: שרון בוקוב
בית לוינשטיין. צילום: שרון בוקוב

עבריין מין זייף מסמכים והתקבל לעבוד בבריכת בית לוינשטיין

בית המשפט הרשיע תושב בת ים, לאחר שזה זייף אישור משטרה כדי לעבוד בבריכת בית החולים השיקומי. זאת למרות צו הפיקוח, שמנע ממנו לעבוד במקומות כמו בריכה או חוף ים

פורסם בתאריך: 9.1.20 18:40

בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע תושב בת ים בן 56 וגזר עליו מאסר על תנאי, לאחר שזה זייף אישור משטרתי כדי להתקבל לעבודה בבית החולים השיקומי "לוינשטיין" כאיש אחזקה ומפעיל בריכה. זאת למרות שיש צו פיקוח האוסר עליו לעבוד במקומות כגון בריכה או חוף ים, בשל עבירות מין קודמות שביצע.

המקרה אירע לפני כארבע שנים, דאז הנאשם ביקש להתקבל לעבודה בבית החולים השיקומי, וזייף לשם כך אישור משטרה לפיו אין מניעה להעסקתו בבית החולים ואף מסר בראיון העבודה כי הוא נעדר עבר פלילי. זאת למרות שכשנה לפני, הוטל צו פיקוח על הנאשם שאסר עליו לעבוד בכל מקום בו העבודה כרוכה בשהיה במחיצת אנשים המצויים בלבוש חלקי, כגון בריכות, מכוני בריאות, חופי ים ומרחצאות.

כמו כן, על מנת לקבל אישור עקרוני למקום העבודה מקצין הפיקוח, שיקר הנאשם לקצין הפיקוח שלו כי העבודה היא מחוץ לשטח בית החולים וכי אין כל גישה לחולים, בעוד שבפועל העבודה כללה שהיה בבריכה טיפולית בבית החולים. הנאשם הספיק לעבוד רק כשבוע וחצי במקום העבודה, ונסיבות סיום העסקתו לא מפורטות בגזר הדין.

על פי תסקיר שירות המבחן, הנאשם עלה לישראל בגפו בגיל 27 ועבד בעיקר כמציל ומפעיל בריכה במקומות שונים. לאחר שהוא עבר בישראל ניתוח ברית מילה, חש לדבריו דחפים מיניים מוגברים ולא מווסתים. לאורך שנים מגלה הנאשם עיסוק אובססיבי במין.

בעברו של הנאשם ארבע הרשעות קודמות, שלוש מתוכן בעבירות של מעשה מגונה בפומבי. בגין אלה נדון למאסרים על-תנאי, ששניים מהם הופעלו. לקראת שחרורו ממאסרו האחרון בחודש אוגוסט 2017 נערכה לנאשם חוות דעת והערכת מסוכנות שקבעה כי נשקפת מפניו מסוכנות מינית גבוהה, ולכן ניתן לו צו פיקוח. הנאשם אף אובחן כלוקה בהעדפה מינית מסוג אקסהיביציוניזם, וכן בהפרעות הסתגלות, הפרעת אישיות ברמת ארגון נמוכה, בלתי מתפקד ובלתי בשל. הנאשם טופל תרופתית לאורך השנים באורח לא רציף.

כתוצאה ממעשיו, על הנאשם נגזרו מאסר על תנאי בן חמישה חודשים, והתנאי הוא כי בתקופה בת שלוש שנים לא יעבור עבירה בה הורשע או כל עבירת מין. כמו כן ניתן לנאשם צו מבחן למשך שנתיים בתנאי כי הנאשם יתמיד בתוכנית לשיקום מונע בקהילה. השופט הזהיר את הנאשם כי אם לא יישמע להוראות קצין המבחן או לא יעמוד בתנאי הפיקוח – ניתן יהיה להשיבו לבית המשפט ולהחמיר בעונשו.

מבית החולים לוינשטיין לא נמסרה תגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר