פינת החי בפארק רעננה
פינת החי בפארק רעננה

פינת החי בפארק רעננה תשודרג, תושבי חוץ ישלמו דמי כניסה

אל הפינת החי הגיעו ברבורים וברווזים ממינים שונים, ובקרוב יגיעו אליה גם חמורים ועזים ננסיות. בשל ניסיון להפוך את פינת החי לרווחית, מבקרים מחוץ לעיר יצטרכו לשלם כדי ליהנות ממנה

פורסם בתאריך: 12.1.20 14:21

חדשות למבקרי הפארק: פינת החי במקום, אחת מהאטרקציות הבולטות בפארק, צפויה לעבור שדרוג בשבועות הקרובים ולהכניס אליה בעלי חיים נוספים. מתחם בפינת החי שהיה מיועד להפוך לצפריה, הופך למתחם חיות משק, אליו יגיעו ביום רביעי עזים ננסיות וחמורים ננסיים.

פינת החי בפארק רעננה. צילום מיכל סלע

"יחידה במקום שהייתה אמורה להיות צפריה, הפכה לאזור של חיות משק", אומר ויטוריו ארביב, מנהל הפארק, "לשם אנחנו מכניסים שלושה חמורים ושני עזים בתור התחלה. בהמשך אנחנו מצפים להגדיל את כמות בעלי החיים. מעבר לזה אנחנו מכניסים לפינת החי סוגים שונים של ברבורים, כבר נכנסו ברבורים שחורים לפינת החי לפני כשבוע. בהמשך, נעביר אותם לאגם אחרי תקופת התאקלמות. מעבר לזה, הכנסנו סוגים שונים של ברווזים".

פינת החי בפארק רעננה

מה מיוחד בפינת החי בפארק?

"המיוחד הוא שהיא פינת חי שיקומית. כל בעלי החיים בפינת החי, הן חיות בר, ואת רובן אנחנו מקבלים מרשות הטבע והגנים כחיות פצועות או חיות שלא הצליחו להתאקלם, ואנחנו משקמים אותן בפינת החי. המקום הוא פינת חי שיקומית לכל דבר ועניין".

פינת החי בפארק רעננה

חדשות נוספות אך פחות טובות למבקרי הפארק המגיעים מחוץ לעיר, הן שמעתה ואילך תיגבה מתושבי חוץ כניסה סמלית לחלק מפינת החי, של עשרה שקלים. "המטרה שלנו בסופו של דבר, היא שפינת החי תהיה יותר גדולה ומושקעת, ושהדברים האלה לא יהיו על חשבון כספי הציבור", אומר ארביב, "לכן אנחנו מנסים לייצר הכנסות לפינת החי. חצי אחד של פינת החי, עדיין תהיה ללא תשלום לתושבי החוץ. מי שירצה ליהנות מהחצי השני, יצטרך לתת תשלום סמלי, וכמובן מדובר רק בתושבי חוץ ולא בתושבי רעננה. גם אז, מדובר רק בתושבי חוץ מתחת לגיל 18, ולא במבוגרים. כך שאם משפחה מגיעה עם הילדים, רק הילדים ישלמו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר