המחירון החדש של חניון מרכז שרונה
המחירון החדש של חניון מרכז שרונה

"רק" 30 שקלים: חניון מרכז שרונה חתך את המחיר לשעת חניה בחצי

המחיר השעתי של החניון המבוקש, במבנה בו פועלים משרדי ממשלה כמו לשכת התעסוקה ומס הכנסה, עמד עד כה על 60 שקלים לשעה. תושבים עדיין טוענים כי מדובר במחיר גבוה: "מה זה פה, תל אביב?"

פורסם בתאריך: 13.1.20 12:19

מורידים מחירים: חניון מרכז שרונה ברעננה הוזיל את מחירי החנייה, שגררו בעבר לא מעט כעס ותלונות בקרב תושבי כפר סבא ורעננה, המשתמשים בשירותיו. אם בעבר עלה לחנות בחניון 60 שקלים לשעה ו-15 שקלים לכל רבע שעה נוספת, כיום המחיר עומד על 30 שקלים לשעה ו-10 שקלים לכל רבע שעה נוספת. נזכיר כי במרכז נמצאים מספר בתי עסק, ביניהם הסופר "קשת טעמים" ומכון הכושר "פרופיט". כמו כן, פועלים במקום מספר מרפאות ומשרדים ממשלתיים, בהם לשכת התעסוקה ומשרדי מס הכנסה. מדובר בחניון היחיד באזור.

בחברה מסבירים כי עליית המחירים בעבר התרחשה לאחר שהחלו הכנות לעבודות בנייה, במסגרתן ישופץ המרכז וייבנו בו קומות נוספות המיועדות למשרדים. בעקבות עבודות אלה, מספר החניות צומצם, ובשל כך עלו המחירים. כעת, אומרים במרכז, כשההכנה לעבודות הבנייה הסתיימה וחניות נוספות התפנו, מחיר החנייה השעתי ירד. מנגד, בעיריית כפר סבא טוענים כי ההחלטה להוריד את המחירים התקבלה לאחר שראש העירייה, רפי סער, פנה לבעלי המרכז בבקשה להוזיל את המחירים.

למרות הירידה במחירים, יש מבקרים במרכז שעדיין טוענים כי המחיר גבוה מדי. "נכון שהיה 60 שקלים לשעה ועכשיו הורידו ל-30 שקלים, אבל איפה תשמע על חניון באזור השרון שלוקח 30 שקלים לשעה?", אומר אחד מתושבי האזור שמבקר במרכז לעתים קרובות, "מה זה פה, תל אביב? אף חניון ברעננה או כפר סבא לא גובה מחירים כאלה. אני מברך על ההוזלה, אבל יש להם עדיין דרך ארוכה".

מקבוצת מבנה, הבעלים של מרכז שרונה, נמסר בתגובה: "בימים אלו מבצעת החברה בנייה של מגדל משרדים נוסף וחדשני במרכז שרונה. לאור זאת ולאור הכנת התשתיות לבנייה מאסיבית במקום, נדרשת סגירה חלקית ולסירוגין של החניון. לאחרונה עלה מחיר החניון כדי להגביל את כמות החונים וכעת משחלק עבודות ההכנה לבניה הסתיימו, ניתן לאפשר חניה מרובה ועל כן המחיר חזר לקדמותו. במקביל לכך, במצב הביניים הנוכחי, מבצעת החברה בשיתוף עיריית כפר סבא בדיקה הבוחנת את כמות המשתמשים הנדרשת בחניון על מנת להסיק מכך להמשך עבודות הבנייה והרחבתו. עם זאת, יש לציין כי לא מן הנמנע שייתכנו שינויים נוספים במתווה התנהלות החניון בתקופה הקרובה. בהזדמנות זו אנחנו רוצים להודות לעיריית כפר סבא על מעורבותה וליווי התהליך המורכב".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "מדובר בחניון פרטי שאין לעירייה כל חזקה עליו. בשל מיקומו האסטרטגי והעובדה כי החניון נותן מענה לאוכלוסייה רחבה, פנה ראש העיר רפי סער לבעלי המתחם, בבקשה להוריד את מחירי החניון, לטובת תושבות ותושבי העיר כולה והאזור בכלל. אנו שמחים כי בעלי המתחם נענה לבקשתו של ראש העיר, והוריד את התשלום בחניון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר