מימין: אתי לשם ואיילת בן צור. קרדיט פרטי
מימין: אתי לשם ואיילת בן צור. קרדיט פרטי

שתי תושבות רעננה מגייסות תרומות של מוצרי טיפוח לנשים מוכות

אתי לשם ואיילת בן צור פועלות זו השנה השנייה ברציפות במסגרת המיזם ההתנדבותי שהקימו, "גורג'ס". השתיים רותמות חברות ענק כמו אמדוקס וישראכרט, שעובדיהן תורמים מוצרי טיפוח ואיפור לנשים מוכות

פורסם בתאריך: 15.1.20 14:17

יוזמה מבורכת: איילת בן צור ואתי לשם מרעננה, אוספות מוצרי טיפוח ואיפור כדי להעניק אותם כתרומה לנשים ונערות בסיכון הנמצאות במקלטים לנשים נפגעות אלימות, במסגרת מיזם מיוחד שהקימו הנקרא "גורג'ס", ובכך לשפר את יומן ולעודד את רוחן. זו השנה השנייה ברציפות בה איילת ואתי נוקטות ביוזמה, כאשר בשנה שעברה התגייסו עשרות חברות למיזם ההתנדבותי.

"יום אחד, בינואר 2019, עשיתי סדר במגירה", מספרת איילת "היו לי הרבה מוצרי טיפוח ואיפור שאני לא משתמשת בהם, ואמרתי לעצמי 'יאללה, בואי נתרום'. נכנסתי לגוגל וחיפשתי למי אפשר לתרום – אבל אף אחד לא אוסף. התייעצתי עם חברתי, אתי לשם, וגם היא לא מצאה מקום לתרום את זה. אז החלטנו שאנחנו עושות את זה. הקמנו את גורג'ס, ומאז זה הפך ל-'מפלצת' שרתמה לא מעט חברות ענק לתרום את התמרוקים של העובדים שלהם".

הארגזים שנאספו ע"י גורג'ס. קרדיט פרטי

הארגזים שנאספו ע"י גורג'ס. קרדיט פרטי

מתי בחרתם לעשות את זה?
"החלטנו לקשר את זה ליום האישה בחודש מרץ. אחרי מיתוג התיישבנו וניסינו להחליט לאיזו מטרה נאסוף את התרומות, והחלטנו לאסוף את זה למען מקלטים של נשים נפגעות אלימות. יש משהו בלהיראות טוב ולהרגיש מטופח, שיכול לרומם לך את הרוח, וזה גם מה שמנהלות המקלטים אמרו לנו אחרי שהענקנו להם את התרומה. תחשוב, יכול להיות שמדובר על מישהי שהיה לה הכל והיא גרה ברמת אביב, ועכשיו היא ברחה למקלט ואין לה כלום והיא יושבת במבנה שהוא כמו כלא, עם שמירה מסביב לשעון.

ארגז תמרוקים שנאסף ע"י גורג'ס. קרדיט פרטי

ארגז תמרוקים שנאסף ע"י גורג'ס. קרדיט פרטי

"החלטנו שאנחנו עושות את זה דרך ארגונים. יצרנו קשר עם אגפי משאבי האנוש של חברות כמו HP, אמדוקס וישראכארט, והצלחנו לאסוף מוצרים משלושים חברות. סיננו את הכל כדי שיהיו רק מוצרים איכותיים, והעברנו את זה למקלטים. קיבלנו תגובות מדהימות, והחלטנו להמשיך עם זה שוב השנה. בדיוק בימים אלו, אנחנו עובדות חזק מאוד כדי לגייס חברות למיזם".

באיזו מתכונת זה מתבצע השנה?
"האיסוף יהיה בין ה-1 למרץ ועד ה-5. ואז יגיעו שלבי הסינון והשינוע. השנה החלטנו גם לעשות זאת במתכונת קצת שונה. אנחנו מתכננות להרכיב 700 מארזים אישיים ל-700 הנשים שמגיעות בשנה למקלטים לנשים נפגעות אלימות. וכל מארז כזה יכיל גלויה מעצימה מנערה או אישה שהייתה בסיכון והצליחה לצאת מהעולם הזה. כרגע הצלחנו לגייס ארגונים גדולים כמו e-Bay ו-BuyMe, וגם השנה יש לנו כבר קרוב ל-30 ארגונים וחברות. אבל אנחנו עדיין מחפשות כמה שיותר חברות וארגונים. זו מטרה מאוד חשובה, ואנחנו מוציאות קול קורא להצטרף"

כדי להצטרף ליוזמה, ניתן ליצור קשר עם איילת בן צור בטלפון 050-242-4481 או אתי לשם בטלפון 054-242-8083 או דרך דף הפייסבוק של המיזם


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לאתי ואיילת האלופות
    יישר כוח !!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר