בית המשפט בתל אביב צילום ניר קידר
בית המשפט בתל אביב צילום ניר קידר

נעצר חשוד מרעננה באונס הקבוצתי בהרצליה

החשוד נעצר ביום שלישי השבוע. עורך דינו: "החשוד מכחיש קיום יחסי מין עם המתלוננת"

פורסם בתאריך: 14.5.17 08:24

ביום שלישי האחרון נעצר תושב רעננה, בן 23, החשוד שלקח חלק באונס הקבוצתי בהרצליה ומעצרו הוארך ביום רביעי השבוע עד יום ראשון. שלושת החשודים האחרים באונס אמורים להשתחרר היום (שישי, 12.5) ממעצר בית.
על פי החשד, מקרה האונס בהרצליה אירע בדירתו של צעיר בן 22 מהרצליה, ביום שישי באמצע אפריל. לפי החשד, הנערה בת ה-17 הגיעה לדירתו של החשוד תושב הרצליה, ושם גילתה שני צעירים נוספים תושבי הדרום. על פי גורמים במשטרה לנערה הייתה היכרות מוקדמת עם החשוד מהרצליה, היא הסכימה להגיע לביתו, ורק אז הבחינה שאינם לבדם. לפי החשד השלושה אנסו אותה במשך שעות. על פי גורמים במשטרה, לאחר מכן החשודים עזבו את הדירה והנערה חזרה לביתה רק בשעות הבוקר ביום שבת.
לאחר שהנערה הגישה תלונה במשטרה נעצרו שלושת החשודים ולפני תשעה ימים הם שוחררו למעצר בית. “שחרור החשודים למעצר בית שערורייתי, אבל אנחנו מאמינות בגורמי החקירה וסומכות ידינו כי מעצר הבית יוארך על מנת שהחקירה תמוצה עד תום ויוגש כתב אישום במהרה”, אמרה עורכת דינה של המתלוננת, יערה רשף. עו”ד רשף פתחה השבוע קמפיין באתר מימון המונים ברשת, במטרה לממן טיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי למתלוננת. הקמפיין, שעלה ביום רביעי באתר מימונה, מאפשר לגולשים להשתתף בעלות הטיפול. לקמפיין הצטרפו מספר אמנים מוכרים, בהם אורנה בנאי ואביב גפן, שהבטיחו כרטיסים להופעות שלהם לתורמים נדיבים במיוחד.
בתוך כך, ועל רקע מחאה שהפכה ויראלית בעקבות שחרור הצעירים למעצר בית, הבהירה השבוע הפרקליטות שאין החלטה לסגור את התיק. “בניגוד גמור לפרסומים שגויים ברשתות החברתיות ובחלק מכלי התקשורת, ברצוננו למסור כי אין החלטה לסגור את התיק שכונה בתקשורת ‘האונס הקבוצתי בהרצליה’”, מסרה השבוע הפרקליטות, “בשלב זה החקירה עודנה פעילה, ויש צורך לבצע פעולות חקירה נוספות, שהן הכרחיות. לשם כך יש להמתין עד אשר מצבה של המתלוננת יאפשר למשטרה לגבות את עדותה המלאה והסדורה, כנדרש בהליך פלילי. החשודים מצויים כעת במעצר בית, וברור שאין משמעות הדבר שהתקבלה החלטה לגבי התיק”.
סנגורו של החשוד, עו"ד ניר אלפסה מסר בתגובה: "החשוד מסר את גרסתו ומשתף פעולה עם החוקרים. הוא מכחיש קיום יחסי מין עם המתלוננת. הוא נכח במקום פרק זמן קצר, ואנחנו מאמינים שפעולות חקירה שיבוצעו יכולות לאושש את הטענות שאין לו יד ורגל באירוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר