נזקי החורף ברבוצקי 58. צילום חיים מזרחי
נזקי החורף ברבוצקי 58. צילום חיים מזרחי

נזקי הגשמים: צפו ברטיבות, בנזקים ובתקרה המתפוררת בשני בניינים ברעננה

דייר בבניין ברחוב רבוצקי תיעד חתיכת בטון שנפלה מתקרת המבואה בביתו, וחשפה חלק מיסודות הבניין. דיירת ברחוב אליעזר יפה תיעדה נזקי רטיבות קשים בדירתה. מזג האוויר צפוי להמשיך להיות גשום גם היום

פורסם בתאריך: 20.1.20 12:34

נזקי הסערה שפוקדת את רעננה לא איחרו לבוא: דיירים מתעדים רטיבות ונזקים מבניים כתוצאה ממזג האוויר החורפי הקשה, שצפוי להמשיך לפקוד אותנו, עד להפוגה קצרה ברביעי. על פי אתר רשות המים, ברעננה נמדדו ביממה האחרונה מעל 80 מ"מ משקעים.

כך ברחוב רבוצקי 58 למשל, דייר תיעד חתיכת בטון שהתפוררה מתקרת המבואה של הבניין כתוצאה מכמויות הגשמים הרבות שפקדו את רעננה. "קמתי בבוקר בשעה חמש וחצי לצאת עם הכלבים", מספר דייר הבניין, חיים מזרחי, "ופתאום אני רואה את כל הבטון על הרצפה שמתחיל להתפורר. חוץ מזה יש גם אסבסט בכניסה לבניין, שהגשם שמרטיב אותו יכול לגרום לנזקים. לצערי הרב גרים בבניין הזה שלושה תושבים נכים, ואם חס וחלילה יקרה פה משהו, והתקרה תקרוס, הם גמורים. זו פעם ראשונה שקורים כאלה נזקים כתוצאה מהחורף. אצלי בדירה יש מעט רטיבות, אבל מה שבאמת מסוכן זה שרואים שהמים מחלחלים בבניין ליסודות. רואים כבר את הברזלים. מלחיץ שהתקרה בבניין תקרוס. יש פה נכים, איך הם ישרדו?".

גם ברחוב אליעזר יפה 9, תיעדה הדיירת טליה מרציאנו, רטיבות ועובש שהופיעו בדירתה כבר מתחילת עונת הגשמים, לפני כחודש וחצי, אך החמירו מאוד לפני כשבוע מאז שהגשמים התחזקו, כאשר מיןם החלו לטפטף בתוך הדירה. "כולם פה חולים, והכל רטוב כאן. קפוא בדירה, הכל מים", מספרת, "המטבח החדש נהרס לי. השקענו כאן כמעט 15 אלף שקלים. אי אפשר לגור כאן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בסרטון הראשון, טוב שהבנין לא בן 9000, מה אתם עושים צחוק בכתבה… מה, הדיירים מצפים שהבנין בן ה200 יתחזק את עצמו? איםה הוועד, איםה חברת ניהול? מילא הייתם מראים בנין חדש עם ליקווים אבל זה???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר