שמעון חאבא, צילום עצמי
שמעון חאבא, צילום עצמי

"מדריך פיפי" הגיע לרעננה: צפו בסרטון הויראלי שהצליח לגייס אפילו את סגן ראש העיר

כוכב הרשת שמעון חאבא, שמגיע בכל פעם לעיר אחרת ומצלם בה סרטון קומי קצר, הגיע גם לכאן. "יש ברעננה תושבים מדהימים, הם קיבלו אותי כל כך יפה", אומר חאבא

פורסם בתאריך: 22.1.20 18:27

שמעון חאבא בן ה-32 מתל אביב, הוא שחקן במקצועו שכבר הספיק לכבוש במות ב-"הבימה" ו-"תיאטרון אורנה פורת לילדים", אך ידוע בעיקר ברשת בשל דף הפייסבוק שלו "מדריך פיפי". בכל כמה ימים הוא מעלה לדף שלו סרטון בו הוא נראה מטייל בעיר אחרת, ומגיב בהערות קומיות על הנעשה בה ועל המקומות הבולטים בה. סרטוניו זכו כבר למאות אלפי צפיות והפכו לויראלים, וביום חמישי שעבר העלה חאבא לרשת את הסרטון שלו על רעננה, שכבר הספיק להגיע ל-"סטטוסים מצייצים" ונכון לכתיבת שורות אלו, צבר מעל 50 אלף צפיות בפייסבוק.

חאבא צילם את הסרטון בדצמבר, והתבדח בעיקר על ההשפעה האמריקאית על רעננה. בסרטון אף מככב סגן ראש העירייה חיים גולדמן, שפגש בחאבא ברחוב בזמן שהוא מצלם את הסרטון. "זה שוק חיים שאתה סגן ראש העיר", אמר לו חאבא, "גם אני קיבלתי שוק מזה", צחק גולדמן בתגובה.

"הסרטונים שלי התחילו כשהייתי במזרח, בהודו", סיפר חאבא ל-"צומת השרון", "נסעתי לשם עם טלפון מקולקל ויכולתי רק לצלם ולא לדבר. ומשם התחלתי להעלות סרטונים, וזה פשוט תפס. מאז העליתי כבר 12 סרטונים על ערים שונות, רעננה היא ה-13 במספר".

איך בחרת להגיע דווקא לרעננה?

"אנשים שולחים לי המון בקשות והצעות כל הזמן אחרי שאני מעלה סרטונים, וקיבלתי המון פניות מתושבי רעננה, שרוצים שיבואו, יסקרו ויחקרו את העיר שלהם. קיבלתי המון המון הצעות על רעננה. כבר מלפני חצי שנה שיגעו לי את המוח להגיע לכאן. אז אמרתי לעצמי 'יאללה, זה הזמן'. זו העיר הראשונה שקיבלתי סופה לפנים בתחילת הסרטון, אבל לא התייאשתי".

מה חשבת על העיר?

"אמיתי? אני בוחר את הערים שלי לפי מקומות שמסקרן אותי להיות בהם. אני מקבל המון הצעות ולא הולך לכל מקום. יש ברעננה תושבים מדהימים, הם קיבלו אותי כל כך יפה. אנשים אפילו הזמינו אותי לבית שלהם להתארח. אנשים נורא חמים, אותנטיים, בגובה העיניים. האנרגיה שקיבלתי בעיר הזאת, עושה לי חשק לחזור לסרטון שני".

שמעון חאבא. קרדיט: דורי מלחי

שמעון חאבא. קרדיט: דורי מלחי

מה הכי הפתיע אותך בעיר?

"שפגשתי את סגן ראש העיר חיים גולדמן. איך שהוא אמר לי שהוא הסגן, אמרתי לו מי אני והצעתי לו להצטלם והוא אמר לי 'בשמחה'. זו פעם ראשונה שיש לי איזו נציגות מהעירייה בסרטונים שלי. חוץ מזה, אני חושב שמה שמייחד את העיר זה האנשים, הם אוהבים את העיר ממש. אה וברור, ברעננה ראיתי בפעם הראשונה בחיי נהגת מונית".

מה התכניות שלך לעתיד?

"יש תכנית עם צביקה הדר שיוצאת עוד מעט שאני משתתף בה, ואני גם כותב תסריט על מדריך פיפי, על הדמות, על מה שעובר עליה. אנשים רואים אותו רק בסרטונים. אני רוצה להעשיר את הסיפור, אני חושב שאנשים מזדהים עם הדמות הזאת. שואלים אותי אם זה אני או שאני עושה דמות בסרטונים? אז זה אני, אבל מוקצן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר