הגדר שנפלה
הגדר שנפלה

בפעם הרביעית: גדר גינת השעשועים ברחוב גאולה נפלה על ילד קטן

הגינה בגאולה עברה לאחרונה שיפוץ אך לפי תושבים הגרים בסמוך, עיריית רעננה לא סיימה את העבודות ושבת האחרונה הגדר נפלה בפעם הרביעית

פורסם בתאריך: 24.7.17 08:23

לאחרונה עבר גן השעשועים שברחוב גאולה בעיר שיפוץ. לפי מספר תושבים שמתגוררים בסמוך אליו, העירייה עשתה רק חצי עבודה. מסביב לגינה ניצבים ברזלים והגדר שמסביבה נפלה השבוע בפעם הרביעית. "עד חודש מרץ האחרון הגינה הזו הייתה מטונפת", מספרת תושבת שגרה צמוד לגינה, "במשך שש שנים פניתי לעירייה שיעשו עם זה משהו והם לא עשו כלום. השנה הבן שלי התחיל ללמוד בגן הסמוך לגינה והתחלתי לדבר עם הורים והסכמנו שחבל שיש גן שעשועים צמוד לגן שאי אפשר ליהנות ממנו. אז התחלנו להתלונן והתשובה של העירייה הייתה שבשנת 2017 הגינה תשופץ. חיכינו בסבלנות עד שסוף סוף בחודש מרץ השנה התחילו לשפץ אותה, רק שלא סיימו. בהתחלה לא הייתה גדר בכלל והיה אפשר להיכנס לגן השעשועים רק מהכביש. כשהתלוננו אמרו לנו שזה בטיפול ויעשו גדר. אז באו ושמו גדר שהחזיקה יומיים עד שנפלה על ילד מהגן של הבן שלי, שוב התלוננו ומהעירייה הגיעו ושמו אזיקונים על הגדר. המשכנו ללכת לגינה והמשכנו לדבר עם העירייה ולשאול מתי הם באים לסיים את העבודה. הם אמרו לנו שהם יבואו ולא באו".

התושבת מספרת כי גם את האזיקונים שהיו אמורים להחזיק את הגדר מישהו הוריד וכך נפלה שוב הגדר. "הגדר נפלה כי מישהו גזר את האזיקונים", היא אומרת, "התקשרנו שוב למוקד ובאו והחזיקו את זה עם חוטי ברזל אבל היא עדיין התנדנדה. ביום שבת האחרון הילדים שלי שיחקו בגינה עם כדור והגדר פשוט נפלה על הבן הקטן שלי. כשהתקשרתי לעירייה הם הבטיחו לי שביום ראשון (אתמול) זה יהיה מתוקן ועד היום (שני) כלום לא קרה. השקיעו בשיפוץ הזה כסף, ואנחנו משלמים מיסים והם עשו חצי גינה ממש יפה והחצי השני פשוט עזבו. זה לא בטיחותי כי כשאין שער, הגינה צמודה לכביש ויש רכבים שעוברים וזו ממש סכנה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר