אילן כהן. ללא קרדיט

"יש 30 משפחות שקריטי לטפל בהן". אילן כהן יהיה אחראי על הטיפול בדיור הציבורי ברעננה

כהן מונה על ידי ראש העירייה, חיים ברוידא, לטפל ולסייע ל-232 בתי אב ברעננה המשתייכים לדיור הציבורי. "ברגע שדייר פונה לעמידר, או שאני מדבר עם עמידר, זה שני דברים שונים", הוא אומר

פורסם בתאריך: 26.1.20 08:56

חבר המועצה אילן כהן מסיעת הליכוד, מונה לאחרונה על ידי ראש העירייה חיים ברוידא, לאיש הקשר של תושבי העיר המתגוררים בדיור הציבורי. כהן,  העומד בראש ועדת הרווחה, יהיה אחראי על טיפול וסיוע לדיירים המתגוררים בדירות של חברת הדיור הציבורי "עמידר".

"פונים אליי גם ככה כל הזמן תושבים מהדיור הציבורי", אומר כהן, " ואני גם ככה עוזר להם מול עמידר. אז פניתי לראש העיר ושאלתי אותו אם אוכל להיות ממונה על הנושא, והוא נתן את כל הגיבוי שלו לנושא הזה. אמר לי שמבחינתו אני מטפל בזה"

מה הם תחומי האחריות שלך?

"אם אתה גר בדיור הציבורי ויש לך נזילות מים בבית, יש לך סדקים בחלונות, רטיבות במטבח, בעיות בחשמל – צריך לטפל בזה. מן הסתם, שדיירים שגרים בדרך כלל בדיור הציבורי, הם מעוטי יכולת. הם לא יכולים לשפץ את הדירה בעצמם. מדי פעם עמידר משפצת על פי איזשהו לוח זמנים שיש לה, אבל לפעמים זה לוקח המון זמן, שנים. אז קיימתי שיחות עם מנכ"ל עמידר, ראש העיר ואגף הרווחה, כדי לקדם את הנושאים ולשפץ ולטפל בדירות מהר יותר. עכשיו כשדיירים יוכלו לפנות אליי, אני אוכל להיות החוליה המקשרת. ברגע שדייר פונה לעמידר, או שאני מדבר עם עמידר, זה שני דברים שונים".

מה הצעד הראשון?

"בשלב הראשון יש לי 30 משפחות שזה קריטי לי לטפל בהם. מדובר על משפחות שצברו חובות לעמידר, ועל שיפוץ הבתים שלהם. כרגע אין תקציב מהעירייה, אבל אני מקווה שבשלב מאוחר יותר יהיה גם סיוע מהעירייה. חשוב להזכיר שאנחנו מקבלים גיבוי מלא מהמנכ"ל ומראש העיר".

יש לכם שיתוף פעולה עם סיירת תיקונים רעננה?

"כמובן. הם מתנדבים ומסייעים לנו דרך הרווחה. אבל אני מקווה שעוד חודש, חודש וחצי נקבל סיוע מוגבר מעמידר ונסתייע פחות בסיירת התיקונים. אני חושב שלאנשים מגיע לחיות בבתים נורמטיביים. בלי נזילות, בעיות בחשמל. בתים בתנאים טובים למחיה".

גרים בדיור הציבורי? ניתן ליצור קשר עם חבר המועצה אילן כהן בטלפון 0528-884-764


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר